Friday, 29 January 2016

Dogwalking 15







Ona patrzy na domowe pierogi z gęsiną, które tam jadłyśmy. Były tak niewiarygodnie dobre, że zapomniałam o zrobieniu zdjęcia - przepraszajut ! To jest w pubie przyjaznym dla psów :)

She is actually looking at incredibly good dumplings stuffed with goose meat ( homemade) . We ate the dumplings and I realized I forgot about picture - so sorry for that ! This is in a pub friendly for dogs :)

water for dogs







Teraz znowu wiosna, ale dwa tygodnie zimy były. To nie jest żle!

Nowadays is spring again, however we had two weeks of winter. That`s good enough!

41 comments:

  1. Replies
    1. Barmanka je robi i były polane skawrkami :-)

      Delete
    2. ale mi teraz ślinka cieknie:)

      Delete
    3. Ja chyba znowu tam pójdę...

      Delete
  2. Śliczna psina <3 Nie widzę gadżetu do obserwowania, a może tak wolno mi się ładuje? Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja jakoś nie ustawiałam nigdy tego gadżetu i zawsze dodaję blog do listy, wpisując adres w tej liście, która jest na "zapleczu". Będzie mi bardzo miło, jeśli byś chciała obserwować :-)

      Delete
    2. Bardzo chętnie, ale mój blogger na listę nie chce dodawać, bo mam okropnie dużo tych linków. Mogę jedynie dodać do blogrolla :)

      Delete
    3. Nie chce dodawać na listę? Beznadziejny jest czasem nasz Blogger :-((. To dobrze, wrzuć nas do blogrolla i możemy się pododawać w G+ też ?

      Delete
  3. Czasem trochę brakuje mi tego, że co raz mniej tej takiej prawdziwej zimy mamy, pomimo że za nią nie przepadam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chyba już trzeba się powoli przyzwyczajać, bo to trzeci rok z rzędu :-)

      Delete
  4. Pamiętam swoje ukochane 2 psy z dzieciństwa i jaka to była frajda je wyprowadzać :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja zawsze mówię że ona mi przyniosła z powrotem moje dzieciństwo :)

      Delete
  5. Jaki śliczny masz kubeczek :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. To jest w pubie ten kubek, jest bardzo ładny :-)

      Delete
  6. Piesy są najlepsze! A najlepiej jak zżerają śnieg głupki kochane :)
    Pozdrawiam
    mojebistro.pl

    ReplyDelete
  7. My niestety nie poszaleliśmy na śniegu, bo junior był chory. Choć zapowiadają, że śnieg jeszcze wróci, więc może następnym razem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. To może w lutym będzie jeszcze okazja! Idzie luty, szykuj ciepłe buty... jakoś tak :-))

      Delete
  8. Replies
    1. To jest tylko jedna moja suczka, ale może różnie wygląda na zdjęciach :)). Ja bym chyba nie wytrzymała z dwoma, ona już mi wystarczy ;D

      Delete
  9. Psineczka jest do złudzenia podobna do mojej ukochanej suni Mimi, której już z nami nie ma. Ten pysio przywołał wspomnienia.
    Dużo głasków dla Twojego ślicznego piesełka. :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja czasem chodzę tu z sąsiadką, której ona też bardzo przypomina pieska z dzieciństwa ... Ja zawsze wolałam duże psy, takie wilkowate, ale teraz już uważam że takie jak ona są super!

      Delete
  10. Beautiful photos and an adorable dog. Love the cute cup. Happy February.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    ReplyDelete
    Replies
    1. She`s adorable and addicted to food as well :-)

      Delete
  11. Uroczy psiak ! :) Ja niedawno przygarnęłam swoją suczkę ze schroniska i zaczynamy tworzyć zgodną rodzinę :)
    Pozdrawiam Cię serdecznie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moja jest z domu tymczasowego, miała 5 miesięcy jak ją wzięłam, wiozłam ją pociągiem :). Życzę Wam wszystkiego najlepszego, abyście się zaprzyjażniły i też miały fajne spacery :D

      Delete
  12. Cute dog :)
    BLOG M&MFASHIONBITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/
    Maria V.

    ReplyDelete
  13. Słodziak, sliczne fotki

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Udało się złapać trochę zimy !

      Delete
  14. Replies
    1. Ja też, one mnie odstresowują totalnie :)

      Delete
  15. snieg.. u ans tak go duzo napadala ostatnio ze szkoda gadac

    ReplyDelete
    Replies
    1. w tv było że mieliście burzę śnieżną :D

      Delete