Sunday, 25 October 2015

Kotka Claire - Genevieve i kwiaty




Szanowni! Dear Readers! Nowadays the world is running so fast and  a Cat as me has to rest, indeed! Muszę wypoczywać, wiecie, tempo życia mnie przerasta. I recommend for You this video with beautiful flowers! Chciałam pokazać Wam takie video z pięknymi kwiatami. Muzyka jest taka chińska czy japońska, mnie wprawia w dobry nastrój. Listen to the music, is chinese or japanese and makes me feel good.

This is a picture of my heart, because I am in love with some asian cat. To znaczy, odkryłam że są koty w Azji, które bardzo mi się podobają. Ciągle o tym myślę, marząc wieczorami w moich kryjówkach albo pod lampą. Pani jest ciągle chora, ma grypę i gorączkę. Mom has a flu and a fever, still. I am spending my time laying under the lamp or in my "caves" ( my places to hide).
Dlatego mogę pisać. So I am allowed to sit with laptop and create this site.





To jest mój domek, on jest na pralce, bardzo go lubię. Oprócz tego mam kryjówkę w tym żółtym na ręczniki. Ja wypraszam żeby Pani mi otworzyła, poprzez głośne i przerażliwe miauczenie! Ona mi wtedy otwiera, to jest podobno też od Yves Rocher jako prezent. Lubię też wejść do torby i do kosza na rzeczy do prania.

Here is photo of my home, is on washing machine in the bathroom, I like it so! The others it is me in plastic box for towels, this yellow one. I am screaming very loudy and it is very scary for my Mom - best method to ask her for opening it. Also like to be on dirty clothes for laundry , You can see below.


Teraz zrobiłam sobie  dobrą kawę w zaparzaczu i mam też ciastka, takie jak na zdjęciu. Prawie jak człowieki, no nie?

I have got a  good coffee and  some cakes, as you can see, my fav... So I am barely like a human-being, isn`t it?




Kotka Claire - Genevieve

20 comments:

  1. Zdrowka dla Pani a ty widze dobrze sobie dogadzasz..

    ReplyDelete
  2. No dobrze, ja przekażę... Kawa była dobra ale dopiero od niedawna umiem zaparzyć, bo w sieci nie ma instrukcji dla kotów ;-(
    Zachęcam wszystkich do głosowania w ankiecie o mnie !

    ReplyDelete
  3. Śliczna kicia, a jakie wąsy długie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak,bo ja podkradam pani olej arganowy i smaruję sobie :-)

      Delete
  4. jaki piękny koteł z Ciebie! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo dziękuję - kotka C-G ;-)

      Delete
    2. to teraz pomrucz nam:) PS. torebka jest z pseudoskórki :) jak znajdę skład to Ci wkleję

      Delete
    3. myślałam że będziecie słuchali tej muzyki :)

      Delete
  5. Beautiful flowers :)
    BLOG M&MFASHIONBITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/2015/10/big-big-world.html
    Maria V.

    ReplyDelete
  6. Piekny kotek. Zreszta czy istnieje kot brzydki ?
    Pozdrawiam wszystkie kociary !
    Zapraszam do mnie po sposoby na chłodek ! ♥
    http://aspolecznee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Chyba wszystkie koty uwielbiają wchodzić do każdej torby i pudełka :) Moje też w cokolwiek się zmieszczą to muszą tam posiedzieć :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moja też do szafy, zeby leżeć na części ubrań a część zwala na ziemię :-(

      Delete
  8. no to się narażę, a właściwie mój mąż, który...kotów nie lubi. ;) kiedyś jak byłam mała przybłąkał się jeden taki kot na tydzień, mieszkał z nami, a potem poszedł gdzie chciał ;)

    ReplyDelete
  9. przyjemne zdjęcia !
    ja mam dwa koty i włażą wszędzie gdzie się da ! haha :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Koty uwielbiają tak włazić :-)

      Delete