Friday, 18 March 2016

Czekoladowy batonik z munchkinem ( Choco bar with a munchkin cat )

la la la

Witajcie, najdrożsi! Tu mówi kotka Claire- Genevieve!
To długa przerwa od czasu, jak ostatnio zamieściłam post, ale teraz nadaję! Moja Mama - Pani ostatnio odkryła ten batonik. To jest litewski, ona go kupuje w Carrefourze koło nas. Są różne smaki i on jest z twarożku, z mleka krowiego. Najlepszy jest waniliowy, ale niezły też jest agrestowo -kiwiowy, wiecie... Są jeszcze wiśniowo -bananowe, naturalne z makiem, i z suszonymi śliwkami. Szeroki wybór! Kosztują albo 1,59 albo niektóre 1,69 zł czyli nawet niedrogie są. To są takie, które trzeba trzymać w lodówce!

Welcome, my sweet little ones! Here is speaking Claire- Genevieve, the cat!
It`s been a long break since my last post, so here I go again! Join me and listen to my story!
My Mom has been discovered this bar lately. This is a product from Lithuania, we are buying it in the Carrefour nearby. Good to know  there is  the wide variety! You may buy vanilla one, and gooseberry -kiwi, and also cherry-banana and natural with poppy seeds and with dried plums... So do I! Well, maybe not literally, but while she brings it at home I am interested in... These bars are made with cow`s milk, with white cheese and you need to keep it in the fridge. The cost is 1, 59 zł or some of them cost 1,69, I don`t know why! So the`re even not expensive.

vanilla bar

Najlepszy jest zdecydowanie waniliowy, waniliowy, waniliowy!
Te zdjęcia są jeszcze sprzed jakiegoś czasu, kiedy był sezon mandarynkowy! Szkoda, że mandarynek nie ma zawsze, przez cały rok...
Vanilla one is the best! Vanilla, vanilla, vanilla wins!
My pics are taken during a tangerine season, spent some time in my drafts! I wish tangerine season to be neverending... Tangerine on your table all year long!

Twarożek stanowi całe nadzienie  co bardzo mi się podoba. Jest smaczny i rzeczywiście zawsze świeży. Smak jest jakby dopowiedzeniem smaku twarożkowego i nie jest to chamski olejek syntetyczny, jak się czasem zdarza w różnych słodyczach. Właściwie ten twarożek to jest jakby taki mały sernik!

I like very much that the fill is all from white cheese. The bar is tasty and  really fresh, whenever you try it! The aroma is not synthetic, not chemical, strong flavour, rather you may compare it to homemade products, as well. I find  it as a small cheesecake!

vanilla and gooseberry-kiwi

Czekolada jest gorzka i dobrze pasuje do twarożku, razem to wychodzi naprawdę miła i smaczna przekąska.  Dla mnie, jako dla kota, wiecie, szczególnie interesujące jest opakowanie. Otóż na opakowaniu jest rysunek kota, który wygląda jak munchkin. To musi być munchkin!

These bars have chocolate coating, the tastes are going good with choco, so finally we have got great product! In my opinion it`s so good snack! Thus, I have to mention, as a cat, I am also fond of these bars because of the graphic of a cat on the packaging. He looks like munchkin... It must be munchkin!

W Polsce ta rasa kotów jest prawie nieznana, podobno w Azji są popularne. One mają krótkie nogi, takie kocie "jamniki".

Here in Poland this breed is almost unknown, I heard is popular in Asia. Munchkins have short legs, so we might call them "wiener cats" - something like wiener dogs, you know...


cherry -banana and vanilla !

this little feast

Agrestowo - kiwi też jest bardzo smaczny, oprócz tego z suszonych śliwek jest pyszny!

Gooseberry -kiwi is also good, very good, and I tell you- incredibly tasty is this with dried plums!

here comes plums one

good bye, my love

will miss you, bars

Tu jest mój post o munchkinach:

www.claireinacave.blogspot.com/2015/12/claire-genevieve-is-looking-for-buddy.html

Tu jest z Wikipedii o munchkinach, jeśli ktoś jest zainteresowany:

https://en.wikipedia.org/wiki/Munchkin_cat

www.bestofdogtrainingadvice.net

Pozdrawiam Was, kochani! Jestem taka trochę zakręcona teraz, jak widzicie na zdjęciu...
Idę spać! Claire- Genevieve

Have a great weekend, my little ones! I am a bit curved by now, as you see below... Have to sleep! Claire- Genevieve

P.S. Na Wielkanoc będzie sernik cytrynowy i ciastka - kwiaty, ona to zamieści!
P.S. She is preparing a lemon cheesecake with ricotta cheese for Easter and crusted flowers and she`s making a post on it!


sweet dreams, lovers!

34 comments:

  1. Nie jadam takich batoników, ale podejrzewam, że też waniliowy smakował by mi najbardziej :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja teraz przechodzę fazę fascynacji nimi :-)

      Delete
  2. Moja kotka też lubi poleżeć sobie w misce :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Te kręgosłupy są kosmiczne! :D

      Delete
  3. O bardzo mnie zaciekawil taki batonik..trzeba wyprobowac, powinien byc mniej kaloryczny..

    ReplyDelete
    Replies
    1. W W-wie nie powinno być problemu z kupieniem ich! Wyrzuciłam już do recyklingu te papierki, tam było ile jest kalorii, ale poszło...

      Delete
  4. Ciekawy batonik... Na pewno dobry na wycieczki. Zdrowy i energetyczny :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. On jest raczej miękki, to trzeba by go do jakiegoś luchboxa dać :-)

      Delete
  5. Kiedyś miałam obsesję na punkcie tych batonów!

    http://www.simplethingsbyjok.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja teraz mam !!! One tak działają :-)

      Delete
  6. Replies
    1. Nie jest taki strasznie słodki, jak mars czy snickers :)

      Delete
  7. Replies
    1. To niesamowite, że tak się skręca!

      Delete
  8. Batonik z twarożku, genialne. A kocio jest absolutnie fantastyczny!

    ReplyDelete
  9. Chyba nie widziałam ich nigdy wcześniej.

    ReplyDelete
    Replies
    1. W Carrefourze są między jogurtami i budyniami w chłodni :)

      Delete
  10. Najlepszy z tych batoników jest koteczek ;) kocham kotki i te na rysunku i te żywe! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ten kot jest na wszystkich ich produktach, mają też jogurty i chyba masło... :D

      Delete
  11. Cute :)
    BLOG M&MFASHIONBITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/
    Maria V.

    ReplyDelete
  12. Nie miałam pojęcia o istnieniu takiej kociej rasy - znów wychodzę stąd mądrzejsza.
    A batonik pewnie kupię na próbę - widziałam je w markecie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiedyś miałam znajomych w Japonii i mieli taką kotkę, podobno bardzo zwinna :-)

      Delete
  13. Nic z kotem na opakowaniu bym nie kupiła ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naprawdę? Że pech? Ja nie wierzę w to :-)
      Ten kot uważam że jest niezły jako znak firmowy. Im chodzi o to żeby się wyróżnić i wiedzą że taki wzbudzi emocje i zapamiętuje się go. Dla marketingu to " must" :)

      Delete
  14. Replies
    1. Właśnie odkryłam że w innym sklepie są po 1,35!!!

      Delete
  15. U mnie koty też zawsze w każdej misce się tak ułożą :D

    ReplyDelete
  16. Mm, ciekawie wygląda ten twarożek w czekoladzie. Może sama coś podobnego wykombinuję? ;D

    A kitki niesamowite! <3 Wszędzie się wpasują!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Właśnie też się zastanawiam nad zrobieniem takiego homemade :-)

      Delete
  17. Takie batoniki twarogowe w czekoladzie są bardzo popularne w Rosji, od bardzo dawna (mój Mąż jadł je w dzieciństwie), w Polsce nigdy ich nie widziałam, ale już teraz wiem, że są :) Musiały pojawić się chyba niedawno. Trochę zdrowsza alternatywa zwykłego batona, szczególnie dla dzieci. Też je lubię ;) Pozdrawiam koszkę :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja zdecydowanie wolę taki batonik od tradycyjnego! One są chyba jakoś od roku, i też jogurty Vilvi, u nas w Carrefour są jogurty waniliowy z siemieniem lnianym i dyniowy. W ogóle litewskie przysmaki ostatnio przebijają się, często jako "eko". Pod Carrefourem stoi facet z rybami i ma sajrę w słoikach z Łotwy :-)
      Koszka jest niegrzeczna strasznie :-))

      Delete