Tuesday, 1 March 2016

Sukienka Camel i stylizacja "Urban Chic"

www.womenstyle.com

Czy pamiętacie post o sukienkach, napisany przez moją kotkę Claire- Genevieve?
Do you remember one of the recents posts, this one about the dresses, written by my cat Claire - Genevieve?


Większość ludzi uważała że ta sukienka jest najlepsza, więc wraca i zrobiłam do niej trzy stylizacje. Dzisiaj jest pierwsza "Urban Chic", ale będzie jeszcze "Bohemian Look" i " Sporty Weekend in the City"... Nie chodzi o tą kobietę i nie dobierałam tego do jej wyglądu, raczej chodziło mi o sukienkę samą w sobie. Możecie wyobrazić sobie w tym blondynkę, śniadą brunetkę i rudą - ta sukienka jest bardzo uniwersalna i bazowa. Nieskończenie wiele możliwości!

Most people have decided this dress above is the best, so is back and I have done three ways to wear this camel dress. For today  let`s talk about "Urban Chic", but "Bohemian Look" is upcoming and the same about "Sporty Weekend in the City"... It is all about the dress, so you could picture any woman  wearing it - blondie, a tawny, dark hair woman, and also gingered hair... This dress is very basic and universal. Unlimited possibilities!

Claire- Genevieve chciała sama to napisać, ale na szczęście usnęła, więc korzystam z okazji!
Claire- Genevieve wanted to write about this issue, luckily is sleeping now! So I am taking my chance!



Do pracy bardzo dobre  będą te buty, podoba mi się wysokość obcasa, który wydaje się być wygodny. Piękny jest też kolor tej skóry, ale cały czas nie jestem pewna, czy wyszło by dobrze zestawienie tych butów z torbą od Laury Biagiotti...

I find these raspberry  framboise heels very comfortable and suitable for work. I like the heel and raspberry  natural leather. Although I am not so sure of my set with Laura Biagiotii bag...

www.shoesparadise.com
Framboise heels


Bo musiałabym zobaczyć obie te rzeczy w świetle dziennym...
Because I need to see these things in a daylight in reality...

www.laurabiagotti.it

Jestem absolutnie zachwycona tą torbą. Przypuszczam że to musi być skóra, ale nie mogę się doszukać opisu na stronie projektantki. Cen też tam nie ma więc mogę sobie tylko pomarzyć! Jeśli nie ma cen, to znaczy że są nieosiągalne dla zwykłego człowieka... Szczególnie jeśli zarabia w Polsce!
I am in rapture of this bag, down on my knees! It must be a leather, but I cannot find any description at official website... Impossible to find the price so I started to dream! If there is no price that means the price is too high for an average human- being... Especially if she/he  earns money in Poland!

www.polyvore.com
Alaia ballet flats

Więc jeśli by te pierwsze buty jednak nie pasowały, to do torby Laury Biagiotti możemy dać te balerinki od Azzedine Alaia, a malinowe buty będą do tej pięknej i klasycznej zielonej torby
Givenchy. Czemu nie?

If in your opinion these heels are right with the LB bag this is the first way for daywear, and the second is to put together Alaia flats and Givenchy bag. If not, you may mix it in another way - Alaia flats with LB bag and framboise heels with green Givenchy bag. All of these are great combinations! So, why not?


polyvore.com
Givenchy green bag

Jeżeli malinowe buty jednak pasują do torby od LB to mamy dwie stylizacje: malinowe buty + torba LB i druga baleriny Alaia i zielona torba Givenchy.
Albo buty Alaia i torba LB a torba Givenchy z malinowymi. To zależy od Was!

Oczywiście nie mam żadnej współpracy z nikim od tych rzeczy i to są moje fantazje i wybór.
Obviously, I have no agreement with them and this is my vivid imagination and personal choice.

Makijaż w obu wersjach można by zrobić z tą paletą Too Faced, nie wiem nawet czy ją można kupić w Polsce, bo w internetach widzę głównie tą czekoladową od Too Faced.  "Sweet Peach" podobno pachnie brzoskwiniowo...

Then we will add a make up, so I choose the palette, which smells like a peach, probably. I never got my hands on it, even don`t know that we might buy it in Poland. Seems like the chocolate palette from Too Faced is more popular here.

www.allure.com

Bardzo się cieszę że Claire- Genevieve nadal śpi!
So happy that Claire- Genevieve is still sleeping!

Nie wiem tylko czy ta sukienka nie jest za tania dla tych dodatków, ale było mi bardzo miło kiedy pisałam ten post.
I had so much fun making this post, but I am afraid this dress is much cheaper than the adds I am presenting, though!


27 comments:

  1. Great selection!

    Kisses,

    http://theartofpaloma.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. A girl`s dream i na chilly, rainy evening :-)

      Delete
  2. Sukienka jest bardzo ładna! Podobają mi się też torebki - podejrzewam, że Givenchy jest dużo droższa od Laury... Pamiętam jakieś perfumy Laury i one nie należały chyba do tych najdroższych. Więc może cena torebki też jest do zniesienia...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Givenchy o ile pamiętam jakoś koło 2 tysięcy złotych, ale jeszcze sprawdzę... Perfumy LB miałam kiedyś Venezia w wersji light Pastello czy jakoś tak, teraz jest już chyba tylko Venezia. Bardzo je lubiłam, ale zawsze tkwiłam w przekonaniu że te ubrania są bardzo drogie. Obejrzałam sporo rzeczy na jej stronie i niektóre bardzo mi się podobają! Kilka sukienek i torebek wprawiło mnie w zachwyt :-)

      Delete
    2. Givenchy jest za 5 420 PLN i wykupiona jest...

      Delete
  3. Super! Uwielbiam takie sukienki

    http://www.simplethingsbyjok.com

    ReplyDelete
  4. Replies
    1. Ja bym nie wykorzystała połowy tych cieni przy moich blue eyes :)

      Delete
  5. Cute kitty you have there
    Great picks for look too

    The Bandwagon Chic | Instagram | Bloglovin | Snapchat: bandwagonchic

    ReplyDelete
    Replies
    1. I found this cat on the parking next to my house, she was following me and cried noisy so I realised she needs help :-)

      Delete
  6. Replies
    1. Ja też ja lubię, może sobie kupię jakąś podobną :)

      Delete
  7. Podoba mi się czerwona torebka :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Właśnie, ta torebka jest nadzwyczajna :)

      Delete
  8. Sukienka jest bardzo ładna. :)

    ReplyDelete
  9. Torebka bardzo ładna, ale sukieneczka podoba mi się bardziej. Piękny kolorek. Prowadzisz fajnego bloga. Pozdrawiam cieplutko, Kaśka z http://nostalgicznyzakatek.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mnie bardzo podobają się te flatsy Alai dżinsowe :-)

      Delete
  10. Cóż, podobno łączenie taniego z drogim to bardzo dobry kierunek :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Staram się być w zgodzie z najnowszymi trendami w tej dziedzinie :-)

      Delete
  11. Uwielbiam tego typu sukienki i w dodatku to mój kolor,czerwona torebka wpada w oko :)
    Patrzę na kotkę i widzę moją,pozdrawiam serdecznie i dziękuje za odwiedziny na moim blogu ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dla mnie niby nie jest odpowiedni, ale i tak mam sporo rzeczy w tym kolorze, bo go lubię i dobrze się łączy z wieloma innymi :-)
      Wcześniej też miałam bardzo podobną małą tygrysicę :D

      Delete
  12. Łączenie tańszych rzeczy z droższymi jest dozwolone odkąd Anna Wintour została naczelną Vogue. ;)
    Z tych rzeczy najbardziej podobają mi się baleriny.
    A co tego, że było Ci miło jak pisałaś post- to najważniejsze. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Te baleriny są cudowne, chociaż w W-wie sporo osób mogłoby myśleć, że są jakieś takie tanie i z dżinsu... Gdyby chociaż cekiny dali! ( żartuję)
      Widziałam różne rodzaje takich balerin Alai i śnią mi się :-)

      Delete
  13. podoba mnie sie ta sukieneczka :-)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie:) http://beaute-de-la-vie.blogspot.com

    ReplyDelete