Monday, 8 August 2016

Moje herbaty i ciastka / My teas and cookies



U mnie zawsze jest tak, że herbaty, które mam, to w dużej mierze są herbaty, które ja dostałam. Bardzo często dostaję herbaty i naprawdę rzadko kupuję sama. Dostaję je głównie od mamy czy od rodziny  i tą himalajską też dostałam w prezencie. Ona jest bio i naprawdę bardzo, bardzo smaczna! Bez żadnej przesady to jedna z kilku najlepszych, jakie piłam w życiu!
Usually I have at home a couple of teas, and most of them are gifts, which I have got from my Mom or my family. I  am rarely buying tea by myself. This tea from The Himalaya mountains I got, too. It's a bio product and, believe me, with no exaggeration, this tea is incredibly tasty! One of the few, which I consider the bestest I have ever tried!

Czy podoba Wam się ten song bollywoodzki? Ja jestem zachwycona nim i bardzo podoba mi się choreografia tego tańca i kostiumy... To specjalnie tak pod tą herbatę, Himalaje, Indie, Azja...
Zaparzam ją czasami w takim czymś, co u nas w domu nazywane jest Batyskafem, ale mam też czajniczek.
Do U like this bolly song? I am in awe and especially I like the choreography and  the costumes... I've been adding this song especially, because I think is well matched with the tea. You know, Himalaya mountains, India, Asia... I love to brew this tea in my favourite infuser, in my opinion is similar to a submarine or a bathyscaphe, don't you mind? Or I use my small kettle.

"For connoisseurs, the tea of choice and also regarded as the Champagne of teas. It has a very delicate taste and a fragrant bouquet. This tea is Fairtrade and Organic Certified"


delicious


Następna nie była dla mnie tak smaczna, chociaż myślałam że będzie, bo bardzo lubię tę firmę Bio- Active - jednak te, które miałam od nich poprzednio, bardziej wolałam.
Widzicie tu oto również ciastka cookies, które ja upiekłam! Są to tradycyjne ciastka, z kakao i cukrem pudrem, który robi tą glazurę -skorupkę. Tak, tak, tak - one są z cukrem pudrem, bo musiałam go do czegoś zużyć i teraz już nie kupuję więcej takiego. ( Gdyż pisałam ostatnio, że odstawiłam biały cukier).
This next tea ( black tea with pomegranate and quince) was not very tasty for me, rather so- so, although I thought it will be very tasty - I like the brand Bio- Active very much. But I have to say, I prefere much the teas I had before (from this brand). I am sharing also my cookies, which are homemade and traditional, with icing white sugar and cacao. Icing sugar is making this glaze - it looks like a shell. Qui, qui, qui - these contain icing sugar, simply because I had to used up all of my sugar. Right now I am not buying it anymore! ( I want to explain, because I told U, that I absolutely cut off white sugar).





Oto moje photoshooting, które zrobiłam sobie z rabarbarem pewnego wieczoru. Na dole jest dzbanek z Home& You, którego teraz zawsze używamy i bardzo go polubiłam. On jest taki codzienny, zwyczajny, i solidny -ja takie rzeczy bardzo lubię.
Here comes my photoshooting, I did one evening, having the rhubarb. Down below U see my teapot from Home& You, we are having it for teatime tonight everyday lately. I have been liking this teapot a lot. Is good for everyday use, solid and common, and I aprecciate such a things very much.






 Tu są ciastka  Il biscotto, które kupiłam w Auchan. Były przecenione z 16 złotych na 4, czy jakoś tak... Pyszne! To ciastka na Boże Narodzenie, jak widzicie, mają na opakowaniu takie miejsce, gdzie można napisać jakąś dedykację. Już po czy jeszcze przed? Były wśród rzeczy bio, ale nie wiem czemu. Nie mają nic wpólnego z bio, ale były pyszne! To trochę zwariowane, takie ciastka świąteczne w wakacje, jakby Boże Narodzenie było każdego dnia. Mieli tylko dwa opakowania i ja wzięłam jedno.
Here are my cookies Il Biscotto, from Auchan. They had very lowered price, from 16 zł to 4, or something like it... Delicious! These are Christmas cookies, see on the packaging, there is a place for writing an inscritption. Already after or still before? I have found these cookies among bio products, although I don't mind, that they have anything bio inside - nevertheless, are delicious! This is a bit freaky, having Christmas cookies in the middle of the summer. Seems like Christmas is everyday. They had only two pack in the market, and I took one.






Następny post napisze kotka Claire- Genevieve. Będzie o pięknych rzeczach dla kotów.
The upcoming post will be written by the kitty Claire-Genevieve. Beautiful feline items  are the topic.

32 comments:

  1. herbat raczej nie pijam ;D chyba, że jakieś wzmacniające paznokcie, czy włosy ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oczywiście, skoro jesteś Kawą!
      Czyli że bardziej w kierunku ziołowym... O ziołach będzie jeszcze :D

      Delete
  2. Te herbaty Bio Active znam i miałam z pigwą, świetne są!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja jakoś średnio lubię pigwę, ale wcześniej miałam ich Earl- Grey'a i był niesamowity:)

      Delete
  3. Bardzo fajny wpis, zaciekawiły mnie te herbatki
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :) |Mój blog|

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ta pierwsza może nie jest bardzo znana, ale naprawdę nawet nie przypuszczałam, że herbata może być taka smaczna :)

      Delete
  4. Jaka cudna jest ta Claire :-)
    Ciacha wyglądają przepysznie, zwłaszcza te własnoręcznie zrobione :-)
    Herbaty uwielbiam, często mam te z Bio Active. Ale przede wszystkim kocham czarną herbatę Lipton, nie mogę bez niej funkcjonować ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja wróciłam do czarnych herbat, bo po dłuższym piciu zielonej zaczęłam się czuć bardzo zmęczona, i potem dowiedziałam się, że ona wypłukuje żelazo z organizmu. Jak przestałam ją pić, to poczułam się znowu normalnie! teraz piję czarną i czasem białą.
      Claire jest ładna, ale ciągle chce kurczaka albo szynkę :D

      Delete
  5. Super wpis. Z Bioactiv polecam Earl Grey i cytrusy. Przepyszna.
    Claire boska. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Więc właśnie, ja miałam Earl Grey i cytrusy z Bio- Active !!! Nie ma słów, by opisać, jak dobre to jest :-)
      Claire ma teraz na punkcie piersi kurczaka, gotowanej w bulionie. Bardzo jej smakuje :D

      Delete
  6. Bardzo podoba mi się Twój czajnik z Home&You, wygląda naprawdę solidnie! ;) Poza tym Twoja kotka jest przesłodka. I co do zielonej herbaty to nie wiedziałam, że wypłukuje żelazo z organizmu, dobrze wiedzieć :)

    http://crafty-zone.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. On był przeceniony z 50 zł na 25, więc okazja była spora, choć ostatnio zaczęła odpryskiwać czarna farba na pokrywce :-(
      Zielona herbata wypłukuje dopiero jak pijesz 4-5 filiżanek dziennie, w każdym razie ja tak miałam. Po dwóch miesiącach byłam zdechła, a potem ożyłam :D

      Delete
    2. Dobrze wiedzieć, ja piję tak do 3 filiżanek(a raczej kubków) dziennie, choć czasami zdarza mi się dzień przerwy, więc chyba nie jest tak źle. W każdym bądź razie - dziękuję za informację ;)

      Delete
    3. To, że u mnie wypłukało żelazo, nie znaczy, że u kogoś innego też tak zadziała, to pewnie zależy od wielu innych rzeczy.
      Ja teraz czasem sobie robię taką sencha z wiśnią suszoną, i daję do tego mleko - taka latte jest bardzo smaczna :)

      Delete
  7. uwielbiam te herbaty od Big-Active ;) śliczne kwiatki!
    obserwuje ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja najbardziej teraz lubię tą himalajską :)
      Te kwiatki chyba podobają się też mojej kici, bo już kilka dni stoją i jeszcze nic im nie zrobiła :D

      Delete
  8. Beautiful! Have a great day.

    STYLEFORMANKIND.COM
    Bloglovin

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nice to hear from U! Have a great day, too :)

      Delete
  9. Czajniczek bardzo ładny! :)
    Co do piosenki to bardzo lubimy wszystkie utwory Sukhwinder'a Singh'a bo jego głos jest charakterystyczny i mimo, że w teledysku występuje np. Saif to zawsze kojarzy nam się z Shahrukhiem :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No tak, bo oni nie śpiewają swoimi głosami, tylko inni artyści podkładają głos, zawodowi śpiewacy, chociaż czytałam, że zdarza się żeby aktor sam śpiewał, ale rzadko bardzo...
      Kura wodna, muszę się poduczyć tych nazwisk, bo niby to lubię, ale za bardzo z doskoku tak :D

      Delete
    2. Haha kiedyś siedziałyśmy w tym bardzo mocno i nauczyłyśmy się sporo nazwisk, a już tych nowych osób w ogóle nie kojarzymy :P Teraz pochłonęła nas Korea więc to głównie ich nazwiska siedzą nam w głowach (jednak indyjskie są mimo wszystko łatwiejsze :P).

      Delete
    3. Korea też pewnie jest niesamowita, w ogóle azjatyckie klimaty :)
      Właśnie widzę, że jesteście świetne w tym! Ja bardzo bym chciała pojechać do Chin i do Japonii, ciekawe czy to się uda kiedyś?
      Ciągle mam za mało czasu na oglądanie Bollywood, a nie wygląda na to, żebym miała go mieć więcej:P

      Delete
    4. Lepiej myśleć, że kiedyś będzie lepiej xD Życzymy takiej podróży bo my też mamy na nią ochotę :D

      Delete
    5. Wczoraj sobie obejrzałam na YT trochę songów z młodym Sharukiem, takie z wczesnych lat 90-tych :)
      Tylko do Indii lepiej nie jechać, bo tam jednak niebezpiecznie jest :D

      Delete
  10. Love tea!
    I enjoy it with cakes and cookies, especially in winter time ;)

    http://beautyfollower.blogspot.gr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Actually I ma baking a cake with potato flour, ginger and black raspberries and I will brew my himalayan tea :-)
      Winter time without tea and cookies is impossible to survive!

      Delete
  11. Great post!
    Have a nice week-end!
    Gil Zetbase
    http://gilzetbase.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nice to see U! Have a wonderful weekend :)

      Delete
  12. The tea and cookies look so delicious! I love having some tea after dinner! Super post

    Http://Leftbankgirl.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. I am glad you like my post:)
      I am also in the habit of having tea after dinner, and this himalayan tea from Bradley's is heavenly good! I absolutely will buying it:)

      Delete
  13. I love different teas) Currently I srink detox tea with herbs and berries

    ReplyDelete
    Replies
    1. When it comes to herbal ones my fav is hawthorn and also mint tea :)

      Delete