Sunday, 14 August 2016

Rekomendacje Kici 2 / Recommended by Kitty 2

www.hauspanther.com

Witajcie kochani! Teraz mówi kotka Claire - Genevieve! Ostatnio, jak może niektórzy z Was zauważyli, ja byłam odsunięta od pisania tu, co uważam za skandal. Jednak nie lubię marnować czasu, wiecie, więc postanowiłam przeznaczyć ten czas na wyszukiwanie w Internecie. Trafiłam właśnie na takie projekty:
Welcome, lovers! The kitty Claire- Genevieve is speaking right now! Do you know that I was not allowed to write? For some time... I think, this is a scandal. Nevertheless, you know, I don't like waste my time, so I have been spending those hours searching the Internet. And I came across ... Look!

1) Stół przyjazny dla kota, z trawą / Cat's friendly  table with grass:


Zdjęcie jest wyżej! To jest stół z drzewa orzechowego, ma wbudowany taki planter ,z którego trawa wyrasta! Autorką projektu jest Emily Wetstein i to jest amerykańskie, wiecie. 
Pod linkiem jest więcej:

The image is above! This is a  table with built in grass planter, this project is from the US. The author is  Emily Wettstein and this is made from walnut wood. See more:

http://www.hauspanther.com/2014/01/reclaimed-walnut-table-with-cat-grass-planter/


2) Różowa jaskinia dla kota / Pinky cave for a cat:

Drugi projekt to jest, jak widzicie właśnie, taka wspaniała i cudowna jaskinia dla kota. Zrobione jest to z włóczki, no i muszę powiedzieć, że ja szczególnie lubię taki odcień różu. Po prostu jestem zachwycona zawsze jak widzę jasny, pudrowy taki róż, wiecie! Osobiście uważam, że ta jaskinia jest przytulna i kobieca jednocześnie... Teraz upraszam Mamę żeby mi zrobiła taką na szydełku.
The second project is, as U see, this marvellous, gorgeous, cave for cat. This is made with yarn and I must say, I especially love the pinky shadow. I simply adore lightly, powdery pink! I found this cave both cosy and feminine. I am asking Mom for making it for me...

http://www.eilentein.com/2012/05/pesa.html

www.eilentein.com
3)

I jeszcze! Dodatkowo, bo miały być tylko te dwa, ale po prostu oglądałam sobie blogi, które Mama czyta, no i zobaczyłam, wiecie, taki wpis, że tam jest też dom dla kotów, ale nie z włóczki, tylko tym razem tekturowy. Tu jest ten wpis:
And more! Additionally, not only those two projects, but also, I have been watching these blogs, which I know, that Mom is reading, and I came across this post... There is small house for cats, although not made from yarn, this time from a cardboard. Here we go with it:

http://www.petitbonheur-blog.blogspot.com/2016/08/kocia-ferajna.html


Tam jest też link do firmy, która to robi, ja znalazłam, że mają sklep i Mama na urodziny kupi mi dwa takie Szaszłyki. Ja mam urodziny w pażdzierniku, to znaczy, nie są to takie w ścisłym tego słowa znaczeniu. To jest dzień, w którym ja zostałam znaleziona na parkingu. I dostanę te szaszłyki, a potem się zobaczy.

There is also linked to the brand, I have found that they have the shop and  my Mom will purchase for me two of these "Szaszłyk", you know. It will be my present, because I will celebrate my B- Day in October. You know, this is not indeed my birthday, not in a proof meaning, but this is the day I have been taking home from the parking. So I will have these "Szaszłyk" from her and we will see.


Na koniec może chcecie zobaczyć moje wcześniejsze rekomendacje:
Last, but not least U might also like to see my previous recommendations:

http://www.claireinacave.blogspot.com/2016/06/rekomendacje-kici-recommended-by-kitty.html

20 comments:

  1. Beautiful! Hope you have a lovely new week.

    STYLEFORMANKIND.COM
    Bloglovin

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nice to hear from U! Have a great new week :)

      Delete
  2. Jaskinia dla kota jest wspaniala, i chyba latwa do zrobienia i jaka przytulna, niech Twoja mama ci zrobi, pomiaucz troche, przytul sie i bedzie robila !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chodzi o to, że ona już ma jedną taką jaskinię -domek i trudno powiedzieć, czy będzie chciała używać dwóch... Ale chyba zrobię to, najwyżej oddam komuś :-)

      Delete
  3. Wow, the cat-friendly table is really awesome, such a cool idea :)

    http://allure-square.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Indeed, it is lovely. For me it is similar for these projects of green, vivid walls of city buildings I have seen. A bit edgy, but I love the impression, that plants take the space :D

      Delete
  4. Ten kot w różowym wygląda przesłodko - tylko, czy ta włóczka długo utrzyma się w całości? Pewnie nie, ale o to chodzi, kot lubi włóczkę :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja się obawiam, że nie tylko kot lubi włóczkę, bo moja suka ma mocnego świra na punkcie szarpania i zabierania na swoje legowisko różnych ciuchów itp :) Dlatego nie wiem, czy się za to zabierać :D

      Delete
  5. Replies
    1. Herbatka z kotem! Piękna rzecz :)

      Delete
  6. Hihi, cutie! The table with the grass is a very clever idea. I used to have a cat in the past, but back then these things weren't available.

    Sun and Sany - Bulgarian travel and leisure blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. This table is awesome! My cat loves to sit and sleep on our table :-)
      Yeah, while you are a traveller having a cat becomes a problem, sometimes :)

      Delete
  7. Hehe naprawdę fajne produkty, czego to nie można wymyślić dla naszych milusińskich :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dochodowa branża i rozwojowa, nawet się zastanawiam, czy nie rozpocząć jakiejś produkcji!:)

      Delete
  8. Sama też mam kota i mój ma swoje własne "poletko" z młodą pszenicą do gryzienia na parapecie, zawsze to jakaś alternatywa dla takiego fajnego stołu dla kota ;)

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. O, to wspaniale, że masz kota! Claire- Genevieve jest tak zdziwaczała, że nie chce trawy, natomiast ma coś do papirusa, którego obżera i potem wymiotuje tymi cienkimi liśćmi - ale jej to nie zniechęca :)
      Może też spróbuję z pszenicą :D

      Delete
  9. To drugie zdjęcie jest zabójcze :D Kotka zna się na rzeczy :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. No własnie, mnie też załatwiła ta różowa jaskinia! Muszę kupić takie duże szydełko :D

      Delete
  10. Nie wiedziałam, że jest aż taki wybór przyrządów dla kotów :O
    >FOXYDIET<

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dla mnie też to było zaskoczenie, no ale okazuje się, że jest olbrzymi wybór :)

      Delete