Friday, 17 February 2017

Rekomendacje kici # 4/ Recommended by kitty #4

Witajcie! Dziś Międzynarodowy Dzień Kota, i z tej okazji chciałam wszystkim kotom złożyć serdeczne życzenia szczęścia, zdrowia i wszelkiej pomyślności!!! Mam też kilka praktycznych porad i inne fajne rzeczy, które znalazłam na Pintereście... Ja razem z Babą- Panią oglądam tam, bo naprawdę jest dużo fajnych rzeczy dla kotów, takie DIY, wiecie! Jak można by przepuścić takie?
Hello there! Today is The International Cat's Day, so I am going to wish you all the best, lot of joy, health and happiness!!! From the bottom of my heart! I have also a pinch of useful tips from Pinterest ( I mean to say, useful for cats, as I am a cat). And many others very fine things, you know, which I have found for you among the Pinterest's stories. I am in the habit of browsing that site, I mean to say, I do it along with Mom, you know, I am interested in DIY projects for cats... Really interesting, you know! What is not to love?

1) Hamak dla kota w stoliku do kawy/ Cat's hammock under a coffee table:

To jest nawet fajne, prawda? Ja nie jestem gruba, więc może zrobią mi coś takiego... W chałupie jest podobny stolik i można by sprawdzić, czy ja bym ewentualnie chciała tam wejść. Ale to trzeba porządnie zrobić, żeby się nie zarwało!
Is not this lovely? Tell me... I am not fatty, so because of that, I think maybe they will make something similar for me... Here, in the household, I know is similar coffee table and, you know, they shall checking - will I  be so kind and will I sit there or not... I cannot tell you right now! Eventually, maybe I will, or maybe I will not. Anyhow, is absolutely necessary to make this hammock very solid!

www.desiretoinspire.net
2) Dostawka do łóżka dla kota / Additional bed for a cat:

No tutaj to nie wiem sama, bo rzeczywiście, jest to eleganckie i ten materacyk jest bardzo ładny, ale przecież to za małe jest! No nie? Bo można tylko tak usiąść,  jak on to robi na zdjęciu, a jeśli ja bym chciała tak na boczku, z łapkami wyprostowanymi, czy jakkolwiek... Ale wygląda fajnie.
Guys, I don't know what to say... Indeed, this is very elegant, fancy, you know, and I find this matress very pretty, but from the other side it is been too small, don't you. This cat can only sit like that and is impossible for her/him to get a nap nor to put her/his legs straight or anyhow... But I must admit, it looks nice.


www.kittybloger.wordpress.com


3) Wiszące poduszki dla kota / Hanging double bed for a cat:


www.etsy.com

To jest takie dla kota, albo nawet dla dwóch, i można to zrobić w domu.  To jest akurat sprzedane, ale ogólnie projekt w ocenie kota, czyli mojej, jest bardzo dobry. Wiecie, jest wiele możliwości doboru kolorów, wzorów, to jest naprawdę estetyczne i chciałam właśnie przyczynić się do rozpopularyzowania tego. Ja myślę, że to można powiesić w środku i na zewnątrz też! Przy okazji, czy zauważyliście, że ten kot jest  podobny do mnie?
Here we go with another item for a cat, even for two, and you can make it by yourselves at home. This one on the display has been sold already, although I want to mention in general, that the idea is very good. I am telling it as a cat! You know, such many colours and fabrics you can choose... That hanging pillows are really esthetic, so I want to make that idea more popular. I guess, it can be use indoor and outdoor. By the way, did you notice that this cat is similar for me?

4) Wiszące poduszki dla dziecka człowieków, które mogą być też dla kota/ Cocoon hanging seat for humans, but also good for cats:

Jeżeli ten projekt konkretnie Was zainteresował, polecam kliknięcie w link, gdyż na tamtej stronie jest możliwość załadowania darmowego wzoru i możecie sobie też takie zrobić... Reading corner, bla bla! Rozumiem, że to jest dla człowieków, ale zapewniam Was, każdy kot, jak to zobaczy, zaraz tam wejdzie i już! Koniec historii tej!!! ( Chociaż Baba- Pani to kiedyś... nie wiem, czy uwierzycie w to... ale ona po prostu mnie przeniosła, jak ja usnęłam na jednym takim foteliku!!! Ja oczywiście potem ugryzłam ją, ale nadal jestem w szoku! Po prostu przeniosła mnie!). Wspaniałe są te kolory.
Oh, my good fellows, if you are really interested in, I do recommend to click the link, because of free pattern there. You might download this pattern and make it by yourself afterward... Do you see that " Reading corner"? Gla, gla - gla, gla... Certainly, I see, that it's for humans, nevertheless I have to mention, I have to mention, that every single cat, I say - every single cat, if will see this "reading corner", this cocoon I mean to say, every single cat, as I said, she/he will take that cosy space as her/his place to sleep!!! As I said!End of the story!!! ( Although... I have to tell you, I had spooky, terrible accident not so far time  ago...  You know, I was sleeping on my chair, and Mom came and... I am afraid it is hard to believe in it, but she simply took me and she carried me to the bed... Such a checkiness!!! And, of course, I bited her after that, but despite of it, still I remain in a shock!) Gorgeous colours.

https://coolcreativity.com/knit-2/how-to-knitting-a-cocoon-hanging-seat-with-free-pattern/


coolcreativity.com


5) Po prostu elegancki fotel dla kota/ Simply a fancy chair for a cat:

No i tyle się gada, tyle się kombinuje w dzisiejszych czasach, natomiast ja twierdzę, że po prostu trzeba kupić dla kota elegancki i przytulny fotel, taki jak ten. Widzicie, że to jest specjalnie dla kota, bo tam siedzi kot!!! Jest nawet podobny do mnie, Claire- Genevieve, i też właśnie, wiecie, też dlatego się zainteresowałam tym zdjęciem, bo przyznam szczerze, że ja ukradkiem też szukam rodziny w internetach... I jak jest podobny kot, ja myślę, że to może kuzynostwo czy coś.

You know, we all have been talking a lot, searching a lot, but I want to mention right now, I want to mention right now, that the bestest solution it simply could be a fancy and cosy chair. You can buy something like that to comfort your domestic cat! I hope you noticed already this chair on the picture must be for a cat... That is obvious, if the cat is sitting there ( not any human). Even similar for me, Claire-Genevieve. I tell you in secrecy, that I have been interesting in Internet also because I want to find my family. And whenever I see any cat, who is similar, I am dreaming it is  someone from my siblings.

www.apartmenttherapy.com
6) Drzwi z kotem i mlekiem/ Painted doors with a cat and a bottle of milk:



www.ginandbird.tumblr.com

Tutaj to jest artystyczne takie, przyznacie, cóż za cudowny portret! Jakże udatny! To chyba u Anglików jest, ja nie wiem już sama czy lubić Angoli, czy nie, no ale jedno jest pewne, że oni szanują i lubią koty.
I find this very artisan, don't you. Such a purrrfect portrait of a cat! Gorgeous! I am not sure, but seems it must be somewhere in the UK. I am not sure too, do I like them, or not... But one is for sure - that in England people like and respect cats.

7) Dom dla kota w starym monitorze/ Cat's cave in an old screen:

A to też jest bardzo interesujące, nowoczesne takie rozwiązanie, rozumiecie sami... Albo też widziałam w starych telewizorach takie robią. To z Brazylii jest, i, kura wodna, czy mnie się wydaje, czy ja też tam mam rodzinę?
This is also very interesting, very interesting! Modern solution for a feline friend. Hope you understand... We need that! And I have seen similar lovely caves made in old tv sets. This one is Brasilian, and... Do I see clearly ? Looks like the cat is my family, too...

www.joiadecasa.com.br



8) Plakat vintage, gdzie jest też kot / Vintage poster, where a cat is! :

Znaczy tu to ogólnie mam mieszane takie uczcucia, wiecie... No bo ten plakat, nie powiem, podoba mi się, nawet bardzo, no ale mam wrażenie, że nikt nie zwrócił uwagi na fakt, iż ta sytuacja, która człowiekom wydaje się taka śmieszna i fajna, no nie, a tak naprawdę... Wiecie, one jej/jemu zabrały terytorium i teraz to dziecko se czekoladę gorącą popija! Skandal! Chyba że dostał kiełbaskę czy coś, to może... Ale nie wiem.
Thus... I don't know what to say, again... You know guys, this poster is beautiful and honestly I liked it a lot... But from the other side... It must be, they have taken this cat's teritory! And I am sure, and I am afraid, no one is thinking about this poster in this rightful way. That the teritory is under the siege! The little girl is drinking a hot chocolate and the table has been taken! Be aware of that, humans, because you only think this is funny and lovely. Such a scandal! Or maybe this feline buddy had received a sausage or something. But I don't know.

www.eu.movieposter.com

9) Dzbanek z Bolesławca z kotem/ Tea pot with a cat painted, Bolesławiec pottery from Poland:

www.slavicapottery.com

To jest piękny dzbanek z kotem, który pochodzi z Bolesławca, wiecie, co to jest... To jest sławna porcelana z Polski.
This beautiful teapot with painted cat is from Polish town Bolesławiec, maybe you know that name... This pottery from Bolesławiec is very famous all around the world.

10) Dzbanek w kształcie kota/ Tea pot in a cat's shape:

Ten dzbanek do herbaty też bardzo mi się podoba - to chyba jest japoński... Sprawdziłam, że jest sprzedany już.
This teapot is also very adorable and I like it very much. Seems to be Japanese... I've checked is already sold.

www.rubylane.com


I teraz właśnie ja... Bo jak jest ten Dzień Kota, to wiecie, to jest nasze święto kotów i ja dlatego... Bo wiem, że człowieki tak lubią, to ja chciałam tak, z całego serca naprawdę, pozdrowić Was, ludzia, i ku Wam skierować te obrazki - ja właśnie nie wiem, czy to jest hibiskus, bo jest nie nasze. Ja chodzę z Babą- Panią podlewać te rośliny doniczkowe na korytarzu, i lubię tam się tak rzucić na posadzkę i tak wytarzać się... I to jest takie sąsiadki i my kurczę nie jesteśmy pewne czy to jest hibiskus, bo wiecie, ludzie mówią, że to jest róża chińska...

And right now... Meow... You know... Meow... Thus, today is the International Cat's Day, this is our  feline holiday, so I want to... I know you, humans, like when... you like when... I want to say, from the bottom of my heart, I want to say "hi" and I am sending my best wishes to you! I want to show you these pics, this is on the corridor! I went there along with Mom, and we are not sure, but this flower looks like a hibiscus. This is not our potplant and people say that it is a chinese rose... I like a lot to be there among these pots and plants. I am in the habit of throwing myself on the floor, and Mom allowed me to do this.







29 comments:

  1. Piękne są te drzwi z kotem! I poduszka wisząca, i ten monitor wykorzystany jako legowisko dla kota, rewelacja :)
    Moja świętuje, wygłaskana aż nadto :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Te drzwi są niesamowite, właśnie takie klimaty lubię najbardziej! Miałam dwa takie monitory ale wtedy nie wiedziałam, że można zrobić coś takiego - akurat C-G jest taka mała, że to byłoby dobre dla niej :D

      Delete
  2. Replies
    1. Nice to hear from you, Carolina :-)

      Delete
  3. Mój kocurek Carlos dziękuje za życzenia :) A pomysły są bardzo ciekawe, choć żaden mi się nie przyda, gdyż mój kocurek to dzikusek, przyjdzie do domu na mleczko, jedzonka, ulubione jego miejsce to przy piecu i na noc chce już iść. Ma swoje życie i nie lubi siedzieć w domu a przygarnęłam go i jest już tak 1,5 roku ze mną. On nie za cywilizowanego świata. Dla niego świat to jego wolność po za domem. Do domu przychodzi po jedzenie, wyspać się na chwilę, podleczyć się gdy jest czasami ranny przez bójkę z innym kotem i wraca do swojego życia :)Pozdrawiam ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ale to jeśli Carlos nie jest zainteresowany zawsze możesz na przykład sprawić sobie dzbanek z Bolesławca :-).
      To wspaniale, że go przygarnęłaś! Tu koło mnie takie życie prowadzą koty z ogródków działkowych, one też niby są dzikie, ale ludzie codziennie je karmią, po części za własne pieniądze, po części dofinansowuje to gmina i chyba jeszcze jakaś fundacja, kupują suchy pokarm... Jeśli da się złapać to płacą też za weta. To jest takie życie pół dzikie pół jednak nie, bo one nie zdobywają już pożywienia, jak naprawdę dzikie zwierzęta w ekosystemie, gdzie nie ma żadnej ingerencji człowieka. Wydaje mi się, że one jednak znają ten świat ludzi, bo i jedzenie i opieka medyczna i możliwość ogrzania się... Więc myślę że i dla Carlosa świat to nie tylko jego wolność ale też w sporym stopniu Ty. Tu w Warszawie wypuszczanie kota samopas jest skrajną nieodpowiedzialnością, niektórzy tak robią, ale to się często kończy tragicznie!Claire- Genevieve jest też przygarnięta z parkingu i mam ją już ponad 4 lata:D

      Delete
    2. Bardziej przydała by mi się filiżanka z kotem :)
      Mam już eko torbę z kotami ... to już coś. Tak, tu masz racje, Cralos czuje, że ma ciepło i jedzenie, choć ostano był bardzo chory, cierpiał i szukał pomocy. Dwa dni i dwie noce był w domu,nie mogłam go zawieść do lekarza, ponieważ on panicznie boi się dźwięku auta. Zadzwoniłam po Weterynarza zapytałam, czy przyjedzie do mnie z wizytą ? Od razu przyjechał, podał zastrzyki, antybiotyk itp. Potem było jeszcze gorzej, koci katar zaatakował oczy, masakra ... ponownie zadzwoniłam i lekarz przyjechał. Podał antybiotyk dożylnie, krople na oczy zostawił, kurcze płakałam, jego stan był ciężki. Po dwóch tygodniach wrócił do siebie, teraz jest na odrobaczeniu a na lato lekarz przyjedzie aby go zaszczepić na katar również zadziała coś kleszcze. Będą go ratować aby był zdrowy i nic mu nie brakowało i odwdzięcza się za opiekę. Jest kochanym kocurkiem :)

      Delete
    3. A, to rzeczywiście ostro było - całe szczęście, że udało się go wyciągnąć z tego. Na pewno taki kot wychodzący jest bardziej narażony też na choroby i te koszmarne kleszcze. Akurat kleszcze przerabiam w wersji psiej i osiągnęłam już mistrzostwo w wyrywaniu ich :-(.
      Nigdy nie miałam kota wychodzącego, tu niby jest las, ale mieszkam na blokowisku, gdzie administracja ciągle walczy ze szczurami i rozkłada po piwnicach trucizny. Obok ludzie z domku jednorodzinnego wypuszczali koty same, miały adresy na obrożach, ale potem były ogłoszenia że oba nie wróciły. Szczególnie jeden ciągle wchodził do nas do bloku i biegł do tych piwnic, chyba tam polował . Widziałam go też jak przechodził bardzo ruchliwą ulicę. Ale chyba się znalazł, bo chyba go widziałam na ulicy znowu, o ile to nie był podobny ...
      Carlos na pewno ma tam super, jednak tu bym w życiu nie wypuściła C-G :)

      Delete
  4. Интересная дверь с кошкой и чайник понравился. Устраивать место для сна сложно, кошки не предсказуемы:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Мне очень понравилась эта дверь и кошка с молоком !Да, сложно, потому что y кошки индивидуалный вкус и приучение, у Женевиевы особенно :D

      Delete
  5. Cute pics!
    Have a nice week-end!
    Gil Zetbase

    ReplyDelete
    Replies
    1. Glad you like it:)
      Have a great weekend, too!

      Delete
  6. How lovely! Wonderful post!!
    Have a great day!
    www.recklessdiary.ru

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you very much! I'm a nut about cats :)
      Have a lovely day, too!

      Delete
  7. Podejrzewam, że każdy kocurek będzie przeszczęśliwy przy tych gadżetach :) Pozdrawiam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wygląda na to, że podoba im się całkiem!!! Moja ma taką jaskinię domek z materiału i codziennie tam śpi :D

      Delete
  8. A great entry, I love your blog !!! happy day!!!
    💚💚💚

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much! Have a happy day, too :)

      Delete
  9. Such an adorable post :) Happy cat's day :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much :-)
      I love to get a bit of feline beat into my life:p

      Delete
  10. As usual very interesting post) Thanks for sharing)
    Have a nice day!
    http://beyoutiful.com.ua

    ReplyDelete
    Replies
    1. I adore feline items :)
      Thank you and have a lovely day too!

      Delete
  11. Replies
    1. Trzeba dbać o nasze futrzaki kochane :-)

      Delete
  12. Świetne pomysły na legowiska dla kota, a zwłaszcza ten hamak pod stolikiem :-) Jedynie ta przystawka do łóżka rzeczywiście stanowczo za mała, bo koteczki jednak potrzebują dużo miejsca ;-)
    A dzbanek z Bolesławca to zdecydowanie coś dla mnie :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ta przystawka mogłaby być taka rozsuwana, żeby były dwie możliwości, wtedy to by było bardziej funkcjonalne. Ja się czasem budzę w środku nocy, bo C-G kładzie się na poduszce koło mnie :-)
      Właśnie ja ostatnio widziałam cały komplet z Bolesławca tu w Warszawie i kosztował coś 7 stów, ale tam była też waza do zupy i miski, bardzo wielki. Może jednak bezpośrednio w Bolesławcu można taniej kupić :D

      Delete