Wednesday, 3 December 2014

Kotka pisze list do Santa Claus

Dear Sir Santa Claus!

My name is Claire. I am little indoor cat from Warsaw. Last year I was very disapointed with my presents , if You remember... Send me better gifts this time please. Never , never! Don`t give me this awful chicken with aloa, never do this again !

Mikołaju, mam problemy z człowiekami, z Mamą. Dziś zabroniła mi oglądać telewizję. Ona weszła i zobaczyła że  siedzę na stole przed odbiornikiem, i leciała reklama z Ryśkiem z "Klanu". Chciałam  to obejrzeć, a ona powiedziała że "jej kot nie będzie gapił się na Ryśka z Klanu", i że ja mam "pranie mózgu". I teraz będę mogła oglądać tylko Mezzo.tv i może narciarstwo biegowe na Eurosporcie. Please help me, Santa Claus, I want to be allowed to commercials, indeed!!! Rescue me!



Miseczka stała na stole, żeby pies nie wyjadał mojego jedzenia. Obok był koszyczek z jakimiś papierami, nazywa się "rachunki" to, i chciałam dobrze... Przeniosłam tam mięso z miseczki i zakopałam w tym. Kocia Mama nazwała mnie "idiotką" i powiedziała " Proszę, nie rób tego".

Mikołaju, najbardziej chciałabym osiatkowanie balkonu, bo jeszcze nie zrobili. Załatw to... And give me some advices how to do with my parents. 

                                                                                           Claire, kot.




Wyglądają jak brody Mikołaja.


2 comments:

  1. Jakie piękne kolorki :-)
    Głaski dla koteczki, dużo głasków !
    Nie oglądaj TV !
    Człwieki mają rację !

    ReplyDelete
  2. Dziękuję w imieniu kocicy :))

    ReplyDelete