Friday, 11 December 2015

Claire - Genevieve is looking for a buddy



Howdy, peeps! 
Claire - Genevieve is speaking! [ Claire- Genevieve The Cat]. It is going too far! Spending my time only with Mom and the dog so I haven`t  contact with  any cats. Still sitting with the dog. I would meet somebody in the Internet, it is not for the marriage but rather as a friend or buddy, You know... I want to talk with somebody... Now I`ve found a few persons. I must say I  find them very nice and good looking! What do You think about it? Who is the best for me? You know, they are mainly munchkin cats. They have short legs, mine are long so I don`t know ... Will I atractive for them?

Tu mówi kotka Claire - Genevieve! Mam już dość tego! Ciągle spędzam czas z Mamą albo suczką i nie mam kontaktu z własnym gatunkiem. Ciągle tylko siedzę z psem. Chciałabym może w Internecie poznać kogoś, nie wiem czy na męża, ale tak jako kumpla. W ogóle żeby pogadać... Znalazłam kilku, którzy mi się podobają i nie wiem, co o nich myślicie? Który by najbardziej do mnie pasował? Wiecie, to są głównie munchkiny. Mają krótkie nogi i ja mam długie więc nie wiem czy będę dla nich atrakcyjna...



Ten umie obsługiwać komputer, to nie jest munchkin ale pozostałe są. On ma małe uszy i to też jest rasowy. Nie wiem czy do niego pisać, bo ja nie jestem rasowa... Boję się że moje uszy nie spodobają mu się.
This boy  works with laptop, he isn`t munchkin but the rest - they are... He has small ears and is breedy. I don`t know should I write to him, because I am not breedy....I am afraid he will think  that my ears are disgusting...

www.dinamictic.info

Właśnie z tym mogłabym podyskutować o napojach, bo widzę że on się interesuje tym i chyba lubi zimne napoje z puszki.

With this gentleman I can talk about cold drinks in a tin, because I see he is interested in this topic. He probably likes cold drinks.

www.joomil.ch

Ten chodzi na spacery, jakiś światowy i mogłabym skorzystać na znajomości z takim, bo by mi pisał co słychać w mieście.

Look, he is  an outdoor cat, he is walking to the city! If he will be my buddy, he will bring me many news and interesting urban legends everyday.

www.homesalive.ca

Jednak najbardziej podoba mi się ten, jest tak umaszczony jak ja! Z facjaty również jest podobny... Ale jakoś tak wstydzę się napisać do niego. Może ma jakąś? Skąd mam to wiedzieć?

But I have to confess I like most this boy! His coat is similar like mine! Also our faces are looking similar... But I am shy! Maybe he has a girlfriend? I don`t know...

www.bestofdogtrainingadvice.net

Muszę to wszystko jeszcze przemyśleć... Właściwie to jestem nieśmiała. Wiecie, przygotowuję teraz wishlistę do Santa Clausa i opublikuję ją niedługo!
I will think about it! Believe me, I am so shy! And I am preparing my wishlist to Santa Claus - will be published soon!


6 comments:

  1. Słodziachna kociszka <3 Najpiękniejsza! Pisz do wszystkich! <3

    ReplyDelete
  2. Do wszystkich? A jak się dowiedzą ?

    ReplyDelete
  3. Jakie kociaki słodziaki :) Moja kicia też nie ma kontaktu ze swoim gatunkiem, z psem się bawi :D

    ReplyDelete
  4. Claire miała za ścianą kota, ale wyprowadzili się :-(

    ReplyDelete