Wednesday, 7 September 2016

Kosmetyki lata 2 / Summer beauty stuff 2


1) Płyn micelarny od Tołpy: Rzadko używam miceli, wolę toniki albo nawet żel do mycia twarzy, jestem do tego przyzwyczajona, ale chciałam z ciekawości sobie wypróbować taki płyn micelarny. Tołpa to polska firma, z tych supermarketowych ... Właściwie nigdy nic od nich nie miałam, i ten micel jakoś mnie nie zachęcił... W ogóle uważam polskie kosmetyki za dobre, ale skład tego micela nie był rewelacyjny, poza tym on jakoś tak kleił się... Może nie dosłownie, nie była to klejąca warstwa na twarzy, ale jednak coś w tym kierunku. Na opakowaniu, kiedy trochę spłynęło, to już dosłownie się kleił, po zaschnięciu. Więc więcej nie kupię tego, chociaż kwiatek jest ładny.
1) Tołpa micellar water: I have been using micellar water rarely, because I like tonics and facial gels much more, I'm in the habit of using those, but I wanted to give this micellar water a try. Tołpa is a popular drugstore Polish brand. To be frank, I' ve never been having anything Tołpa, and I have to say, this micellar water did not impress me much... Overall, I think that Polish cosmetics are good ones, but in this particular case, the ingredients list was so-so, nothing amazing, and in addition, it was sticky! Maybe not literally, not an awful sticky layer on your face, but not so far from that! And even literally sticky, while it was dryed  up on the plastic bottle, some drops of the cosmetic... Thus, I will not repurchasing it - although the flower on the bottle is pretty.

2) Szampon Alterry z migdałami: Miałam ten szampon drugi raz, nie powiem, jest całkiem w porządku. Nie mam wrażliwych włosów, ale czasem kupuję takie szampony, tak sobie. Jednak moim number one pozostaje kawowy z tej serii Alterry ( kofeinowo -guaranowy).
2) Alterra shampoo with almonds:I have had this shampoo for the second time and I found it quite good, the same like before. I have not sensitive hair, but from time to time I simply like to buy any shampoo for sensitive hair. Why not? Although my number one  still remains the coffee one ( cafeine and guarana) from Alterra.




3) Krem pod oczy Dermiki: Ten krem pod oczy kupiłam też w Rossmannie, kosztował jakoś koło 5 dych. Dermika to polska firma, którą bardzo lubię i mogę polecić, bo używam ich kosmetyków od ponad 10 lat. Można je  kupić też w innych krajach. Ten krem jest przepełniony dobroczynnym kwasem hialuronowym i redukuje kurze łapki. Ja nie mam kurzych łapek, bo byłam taka sprytna, że zaczęłam używać kremu pod oczy Dermiki jeszcze na studiach. Wtedy był w szkle... Jedyne, co mi się nie podoba właśnie, to opakowanie tego, jest trochę kiczowate i plastikowe, ale bez przesady, ważna jest zawartość. Generalnie, jestem bardzo zadowolona z tego kremu!
3) Under eyes cream from Dermika: This cream is from Rossmann, too. It costs about 50 zł ( 1 Eur = about 4 zł). Dermika is well known brand from Poland, I like Dermika a lot, and I know that these products are available in other countries, as well. I have been using these cosmetics for longer than 10 years! This one is full of hyaluronic acid and is very good in the "crown's feet" reduction. " Crown's feet" are not my problem, I think because of using Dermika under eyes creams - I've started when I was attending the university. I remember in those years it was housed in a glass bottle... By now, the only one thing I don't like is the packaging. I find it a bit tacky and is plastic, but with no exaggeration! Who cares about the packaging, when the contents is so good?! I am very glad of this purchase!



4) Tonik L'Oreal: Tonik kupiłam w sklepie "Społem", czyli takim supermarkecie swojskim, jakie były już w PRL. Bardzo lubię tam kupować. To jest tonik z alkoholem, ale jakoś okazuje się, i to kolejny raz, że ja jestem bardzo zadowolona jak używam takich. Wcześniej miałam Nivea, który też wszędzie jest, tak samo jak ten L'Oreal - one są dla mnie dobre i zamierzam przy nich pozostać. Taki L'Oreal kosztuje około 20 zł, ale tak przyjemnie się go używa, że warto trochę więcej zapłacić, don't you.

4) L'Oreal tonic: I bought this tonic in  the "Społem" market - one of my favourites high street in Poland. I really like to buy there! This tonic is with some alcohol added, but is very good for me, and this is not the first time, while a tonic with alcohol I find  good working. I had one from Nivea before, and also with alcohol - seems like these are not that bad! I want to repurchase it! This L'Oreal tonic costs about 20zł , while here is wide selection of cheaper ones, but using this tonic is such a big pleasure, so I tell you, this is worth buying!




5) Dezodorant Alterry bez soli glinu: Polubiłam ten dezodorant i będę go kupować, nie ma jakiejś różnicy między nim a antyperspirantami, do których jestem przyzwyczajona. To kolejna rzecz, kupiona w Rossmannie, który powoli staje się moim głównym punktem zaopatrzeniowym.
5) Deo roll- on with no Aluminium added: I loved it and I have decided that I will purchase it constantly! I cannot see any difference between this kind and antiperspirants. I am accustomed to having antiperspirants recently, but this one is working well, the same like those I had earlier. And this is another thing from Rossmann. Do you see, that Rossmann is slowly becoming my main shopping center?


6) Maseczka z pomidorem firmy Ava: Maseczka była wyeksponowana na świetnym, jak to się mawia, power placement i dlatego ją kupiłam - była w koszyczku przy kasie ( w sklepie 'Społem"). Ja bardzo lubię tak sobie coś dołożyć w ostatniej chwili. To było w biegu i dopiero w chałupie okazało się, iż omawiany produkt zawiera Parrafinum Liquidum w sporej ilości, wysoko w składzie. I chciałam pieprznąć to do kosza na śmieci, ale potem pomyślałam, że poświęcę się dla dobra ludzkości i sprawdzę, jakie to jest. Właśnie wtedy okazało się, że ta maseczka jest całkiem w porządku.
6) Face mask with tomato from Ava: This mask was featured at a superb power placement, so I bought it - it was in the small basket next to the check -out ( in this "Społem" shop). I have been liking much to get something there. It was in a hurry, so already at home I saw that this face mask is full of Parrafinum Liquidum - it is high on the ingredients list. Thus, I wanted to throw it out, but I thought I should sacrifice myself for the mankind and I gave it a try. And the result was very good, so I can say this face mask is quite good.


7) Woda toaletowa "Halle" Halle Berry: Ta woda "Halle" też jest z Rossmanna i muszę przyznać, że jestem zachwycona nią! Ja jestem wielką miłośniczką drzewa sandałowego, ale w tej wodzie jest wiele innych wspaniałości też! Nie jestem specjalnie fanką Halle Berry, ale bardzo mi się podoba ta woda.
Wysokie nuty: liść figowy, bergamotka, kwiat gruszy,
Średnie nuty: mimoza, hibiskus, frezja,
Bazowe nuty: kaszmir, piżmo, drzewo sandałowe, bursztyn, olibanum, drzewo z morza,

7) Eau de toilette " Halle" Halle Berry: This eau de toilette "Halle" I purchased also at Rossmann and I have to say that I am in awe! I am massive lover of sandalwood, but in this scent is much more of lovely goodies!I am not especially a fan of Halle Berry, but I do love the fragrance.
Top Notes: Fig Leaf, Bergamot, Pear Blossom,
Middle Notes: Mimosa, Hibiscus, Freesia,
Base Notes: Cashmere, Musk, Sandalwood, Amber, Driftwood, Olibanum,

great for colder days



www.fragrantica.com






48 comments:

  1. ja alterrę niezbyt lubię ale za to lorealem nie pogardzę:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja nie pogardzę i L'Orealem, i Alterrą :D

      Delete
  2. Znam Halle i b. lubię, ciepłe, miłe perfumy. Ten szampon Alterra też znam i używam na zmianę z Sylveco. Dermika też miło mi się kojarzy, a Tołpa już mniej.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Czyli właściwie tak samo! Ja zawsze miałam jakieś uprzedzenie do perfum z nazwiskami aktorek, piosenkarek itd i omijałam je... Potem zmieniłam podejście i okazuje się, że trafiłam na bardzo mi odpowiadający zapach :)

      Delete
  3. I did not knew H. Berry had launched a perfume!

    https://beautyfollower.blogspot.gr/

    ReplyDelete
    Replies
    1. She had launched not only this one "Halle"! I saw three scents, but maybe she has even more - check it! :)

      Delete
  4. Z zainteresowaniem obejrzałam twoje letnie kosmetyki :)
    Produkty Tołpy spotykają się z bardzo różnymi opiniami - ja akurat nie miałam chyba jeszcze niczego ;) Ale jestem teraz w Polsce na urlopie i chętnie kupuję w supermarketach, drogeriach. Ostatnio w Tesco obkupiłam się w kosmetyki do włosów Siberica :)
    Z Dermiki dawno temu miałam jakiś krem do twarzy - chyba był fajny ;) A dezodorantów bez zawartości soli aluminium uzywam już od długiego czasu, lecz tego z Alterry jeszcze nie znam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Siberica w sporym wyborze jest teraz w drogerii koło mnie i nawet dziś oglądałam to, właścicielka zainwestowała w spory regalik... Na razie nie kupowałam, ale pewnie coś kupię niebawem. Choć w Tesco pewnie taniej... Ja często kupuję różne rzeczy Dermiki, kremy mają fajne :)
      Cieszę się, że sobie nakupiłaś, to z pewnością będą jakieś recenzje!

      Delete
  5. Chyba skuszę się na ten krem z dermiki :) Uściski dla kociaka!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja go używam sobie cały czas i coraz bardziej go lubię. Dziękuję w imieniu C-G :)

      Delete
  6. Żadnego z Twoich kosmetyków lata do tej pory nie miałam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ta Dermika to bardzo dobry krem i polecam wodę "Halle" szczególnie :)

      Delete
  7. I tried a few products from Polish beauty brands and I always ended up liking them. Nice reviews!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nice to know that you like Polish beauty products! In my opinion they are still better and better -this is a future in it:)

      Delete
    2. it's great they are starting to be available in our stores.

      Delete
    3. Inglot is also worth buying! They had opened a stores in the US and in UAE in Dubai and in many other places :-)

      Delete
  8. Great post dear!

    http://iameleine.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Muszę koniecznie sprawdzić ten zapach Halle Berry ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Najbardziej polubiłam w nim delikatne przejście od ciepłego drzewa sandałowego do jakby cierpkiego hibiskusa - wychodzi bardzo kobieco i ciepło :)

      Delete
  10. Ja właśnie teraz używam ten kawowy szampon z Alterra :) Ogólnie lubię tą markę ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alterra jest całkiem w porządku, ja miałam sporo ich produktów i zawsze byłam zadowolona. Ten szampon kawowy kupuję ciągle już ponad rok! :)

      Delete
  11. Dobrze wiedzieć o tym kremie pod oczy, bo właśnie powoli kończę tubkę swojego z Avonu, także dobrze wiedzieć, że Twój znajdę w Rossmanie. Poza tym ta maseczka z pomidora wygląda interesująco, nawet nie wiedziałam, że robi się maseczki z tego warzywa ;P

    http://crafty-zone.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ten krem nie powinien Cię zawieść! Powiedziałabym, że on jest na światowym poziomie :-)
      O likopenie z pomidora czytałam jakiś artykuł kiedyś, że taki dobroczynny jest i jest w maseczkach i w kremach do twarzy :D Pomidor nasz poczciwy!

      Delete
  12. Bardzo lubię szampony Alterra, planuję kiedyś wypróbować je wszystkie. Moim nr 1 jest papaja i bambus.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Papaji i bambusa nie miałam jeszcze, zwrócę uwagę następnym razem :D

      Delete
  13. Też bardzo lubię tę wodę toaletową :)

    ReplyDelete
  14. Replies
    1. she is taken from the parking nexy to my house - was there alone in the age of about five months :)

      Delete
    2. I have a cat that I feed everyday but he doesn't really belong to me, he belongs to my neighbours. He is so funny, very fat like Garfield but despite his size he is very fast and great at catching mice.

      Delete
    3. They all are very smart... Look, he is feeding by you, your neighbours and maybe someone else, who knows it! Then, he has mice all around so he also can hunt for them :-)
      The feline way of thinking is to treat us, humans, as food delivery and catering, indeed:)

      Delete
  15. Great post!
    Have a nice week-end!
    Gil Zetbase
    http://gilzetbase.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nice to see you again!
      I wish you lovely Sunday evening:-)

      Delete
  16. Really nice post! Hope you have an amazing new week.

    STYLEFORMANKIND.COM
    Bloglovin

    ReplyDelete
    Replies
    1. I am glad you enjoyed it!
      Wish U great new week, too :)

      Delete
  17. Kosmetyki z Alterra są bardzo fajne i stosunkowo tanie :)

    ReplyDelete
  18. Kosmetyki z Alterra są bardzo fajne i stosunkowo tanie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No też tak uważam, mają mydło za niecałe 2 złote i te mydła nie są gorsze od takich za kilkanaście złotych :)

      Delete
  19. Máš úžasnou kočičku/kocourka. Také mám doma dvě. A moc ráda o nich píšu články. :) a chlubím se jimi.

    Letní giveaway | Lifestyle and beauty

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha, ha to kocicka - kotka - kitty :)
      Rozumiem wszystko oprócz uzasnou, ale myślę że to coś dobrego...
      I understand all despite uzasnou, but I think it's something good...

      Delete
  20. Nie znam tych kosmetyków, ale dziękuję za prezentacje 😊 pozdrawiam cieplutko ❤

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teraz jest tyle tego, że ja też często widzę jakieś posty o kosmetykach, których w ogóle nie znam :-)

      Delete
    2. No ale czas tak pędzi ze gdy widzę na blogach takie świetne posty chętnie poczytam by później oszczędzić czas w sklepie 😊 jeszcze raz piękne dzięki!!❤

      Delete
  21. Great beauty products!
    Have a lovely weekend and Thanks for the comment on my blog :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much, Ivana!
      Have a great weekend, too :-)

      Delete