Saturday, 31 December 2016

Zimowa moda sportowo -codzienna / Wintery casual and sporty fashion

stickningskiosken.blogspot.com

Sweter z Północy 1
To jest post o rzeczach, które znalazłam na Pintereście  i są w stylu, który najbardziej lubię. Po prostu mi się podobają, albo myślę/marzę o tym, żeby uszyć coś takiego czy zrobić na drutach...

Ten sweter jest z małego studia dziewiarskiego , ale nie kupowałam tam na razie nic. Nie ukrywam, że też bym chciała kiedyś mieć takie studio. Aktualnie nie jest to możliwe, bo mam inną pracę i przede wszystkim, moje umiejętności nie są tak mistrzowskie na razie, haha. On ma piękne kolory, właśnie takie swetry najbardziej lubię - skandynawskie, brytyjskie, jednym słowem, sweter z Północy. Taki  minimalistyczny, i z pierwszorzędnej włóczki.

Sweater from the North 1

This post is on the clothes, which are my Pinterest's finds. I've chosen these, which are in the style I currently have or I am about to get. I simply like them, and I have been wondering about sew something like this, you know, knit... Ha, ha!

This sweater is from small knitting studio, although I have never had anything from them. This is not a mystery, that I want to open similar studio in the future. I cannot do this right now, because I'm not that proficient in knitting ( that is a master level, don't you think), and I have another job. This sweater has beautiful colours - I like most this kind of sweaters. I mean Scandinavian ones and British ones... A sweater from the North - a minimalistic pattern and a superby yarn.

www.peterhahn.co.uk

 Płaszcz oliwkowy

Taki płaszcz jest podobny do rzeczy, które noszę na co dzień. Mam jeden tego typu, ale teraz chcę kupić nowy, mógłby być właśnie taki oliwkowy, albo czarny, W tym outficie podoba mi się, że nie jest to płaszcz over-sized. Moja mama ma taki przesąd, że trzeba zawsze kupić za duży płaszcz albo kurtkę. To było zawsze moim cierpieniem w dzieciństwie. Lubię, żeby zimowe ubranie było dopasowane do ciała, a nie takie zakutanie ... ( Ona uważa, że jak jest za duży to można wpakować jeszcze sweter pod to i że jest tak dobrze na zimę).

Coat in olive green

This quilted coat is similar for items, I have been wearing everyday. I own one coat in this style, but actually I want to buy another one, and I think it can be in  olive green shade like that, or maybe black. In this outfit on the photo I like most that the coat is not an oversized one. My mother has the belief, that is necessary to buy too big coat or jacket ( because "is easier" to get a sweater under it  for a freezy days). I still remember how much pain it did cost me in my childhood. I like while wintery outfit is close-to-body.



www.sorel.com
Botki na ciepłą zimę

Skoro teraz nie ma mrożnych zim, takie botki z materiału są nawet bardziej ekologiczne niż skórzane, ale przede wszystkim bardzo ładne. Na deszcz chyba nie są najlepsze, ale wtedy można włożyć inne buty.

Booties for warmer winter

Look, if  we do not experience freezy winters, a booties like these are even more eco than leather ones, and first of all very beautiful. Well, maybe not so good in the case of rain, but in that situation you could get another pair of winter shoes.




www.owlsisters.blogspot.com

Sweter z Północy 2

 Ten sweter też bardzo mi się podoba. Podobają mi się takie kolory i  chyba nie jest bardzo trudny do zrobienia. Szary jest w ogóle moim ulubionym kolorem. Może zrobię sobie potem podobny sweter.

Sweater from the North 2

I like a lot this sweater, too. I love these calm colours and I guess, it's not very difficult to knit it. Gray colour is my beloved colour. I think perhaps I will knit similar sweater in the future.



www.etsy.com

Zielona czapka beanie

Ta czapka przykuła moją uwagę, bo przy tym, że jest łatwa do zrobienia, jest bardzo efektowna i chyba sobie taką zrobię. Mam zieloną włóczkę akrylową, ale ja nie cierpię akrylu - mama mi ją kupiła...  Czy myślicie, że takie kłębki wystarczą na tą czapkę? Chyba tak. A potem  kiedyś zrobię sobie drugą taką, z lepszej włóczki i w innym kolorze...

Green beanie hat

This beanie hat caught my eye, and I find it both easy to make and very showy. I think perhaps I will make something like that. I storage a bit of green acrylic yarn, and despite of it that I really don't like acrylic yarn ( that what I have is a gift from my mom)... Do you think  is this enough for a beanie hat? I guess, it is. And afterward I will knit the next one with better yarn and in another shade...







www.mytheresa.com


Zamszowe botki brązowe
Mam nadzieję, że takie buty jeszcze długo będą modne. Miałam podobne kilka razy, ale to zawsze były z tych tańszych. Kiedyś kupię sobie lepsze takie, i właśnie w tym kolorze bym chciała mieć.
Suede brown booties
I hope that these  booties will be fashionable in the future for the long time. I had similar severally, although from those cheaper ones... One day I will buy something better, and I want in this colour.

www.calamel.jp
Rowerowa bluza z kapturem
Jak ktoś jeżdzi na rowerze, sam dobrze wie że w chłodne dni taka bluza jest bardzo potrzebna. Ja właśnie potrzebuję ciepłych i fajnych strojów rowerowych, bo zamierzam więcej jeżdzić w zimie. Ta bluza jest śliczna i w jednym z moich ulubionych kolorów.
Cycling hoodie blouse
Once you become a cyclist, you realise how important is good outfit, when you ride in a chilly day. Really important! Actually I'm lookng forward for  warm and smart cycling clothes. I want to ride more during a winter season. This hoodie blouse is beautiful and the colour indigo is one of my favourites.


www.r.ebay.com
Indigo angora dress
I adore every dress in this kind and angora clothes overall. I am fond on angora wool, because I am a huge lover of bunnies as well. I find the fashion of this dress very pretty. The only one problem is, that pet's fur likes to pick on an angora items.

Sukienka z angory indigo
Uwielbiam takie sukienki i w ogóle rzeczy z angory. Też dlatego, że ja jestem wielką miłośniczką królików. Ta sukienka ma bardzo ładny fason, jedyny problem tylko, że sierść naszych sierściuchów lubi się przyczepiać do takich rzeczy.


www.polyvore.com
Kurtka oliwkowa krótka
Ta kurtka bardzo mi się spodobała, ona jest od Abercrombie i kosztuje około tysiąca. To jest trochę dużo w polskich realiach, kiedy mam spory wybór ładnych kurtek za 500 albo 600 złotych. Z drugiej strony nawet bym chciała coś od nich mieć. Takie właśnie najbardziej lubię.

Short jacket in olive green
This jacket is from Abercrombie and I liked this one a lot. It costs about 1000 zł, what I find a bit pricey in Polish conditions, while I have wide selection of beautiful jackets about 500 or 600 zł. From the other side I even want to buy something from this brand. This is the kind of jacket I like most.


www.patagonia.com

Czapka Patagonia
Czasem mi się to śni, jakby Patagonia albo Afryka Południowa, albo Nowa Zelandia. Nie wiem dokładnie gdzie, ale w tym śnie ja jestem tam, na końcu świata i chodzę po jakimś mieście i jest mi bardzo dobrze. To chyba po tym, jak moja matka powiedziała mi, że niedługo zanim się urodziłam moja rodzina miała wyemigrować do RPA. Moja babcia pracowała w firmie, która handlowała kamieniami szlachetnymi i miała jakiś kontakt, bo tam są kopalnie chyba diamentów czy złota. Moja mama nie zgodziła się! Ale pech! Wyobrażcie sobie, że piszę do Was z antypodów... Z drugiej strony w Polsce jest na pewno bezpieczniej.

Patagonia hat
From time to time I have a dream... This is somewhere in Patagonia, or South Africa, or in New Zealand. I cannot realise where I am, but for sure in that dream I live on the end of the world and I am walking through a town and I feel really good. I guess it must be connected with that my mom told me. Some time ago she told me the story - my grandma wanted to emigrate to the Republic of South Africa. She had been working as a saleswoman in a jewellers's shop, so she had some contacts... There are, I'm not sure, some gold mines or diamonds mines. And my mother's answer was negative! What a pity! Imagine me, like I am typing this post from Patagonia or Cape Town. From the other side, here in Poland is much more safe than there.


www.triphobo.com
Patagonia

Ładnie tam, w tej Patagonii, no nie? Część jest w Argentynie i część w Chile, o ile dobrze się orientuję...
Beautiful sight from Patagonia, don't you? Some part is located in Argentina and other part of Patagonia is in Chile, if I'm right with that...

Kollabora
http://www.kollabora.com/projects/captain-iceland-lopi

Sweter z Północy 3
Ten też jest oszałamiający, ja w każdym razie zakochałam się w tym swetrze i jeszcze natrafiłam na ciekawy portal o robótkach i może potem tam dołączę do nich. Na górze jest link do tego swetra, polecam zajrzenie tam, z tego co widziałam można załadować darmowy wzór w PDF. Taki sweter musi być zrobiony z dobrej przędzy, nie można na tym oszczędzać, bo po co wkładać wiele pracy a potem efekt będzie o wiele gorszy.

Sweater from the North 3
This one is also stunning! I am absolutely in love with this sweater so northern. In addition, this site Kollabora seems to be worthwhile and I think I will join them. Above you see the link there, and I recommend to skip there, because it looks like is possible to get the free pattern in PDF. I want to mention, that a sweater like this must be made from a superb yarn. Such showy this!


www.krimsonklover.com


Ciepłe zimowe rajstopy
Przytulne i eleganckie zarazem, takie właśnie bardzo lubię. Coś jakby płatki śniegu.
Thermal wintery tights
These are  both cosy an elegant and I really like it. It reminds me  snowy flakes.


www.chiccache.blogspot.com
Scarf  tutorial / Jak zakładać szalik
At last, I'm going to share with you that tutorial on a scarf. The neck remains bare, notice this!So this is lovely but rather not for winter.
Na koniec pragnę podzielić się z Wami takim tutorialem o szaliku. Szyja, zauważcie iż pozostaje odsłonięta, zatem sposób ten ładny, przydatny wydaje się być nie w zimie.

20 comments:

  1. Ta kurtka Abercrombie b. ładna, ale b. droga. Podoba mi się ten pierwszy sweter i czapka! A szarość lubię ostatnio coraz bardziej.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szarośc taka spokojna jest i ciepła, ja mam 3/4 szafy albo szare albo ciemnoniebieskie :-)
      Może oni czasem przeceniają tam :D

      Delete
  2. Great post)) Happy New Year)
    http://beyoutiful.com.ua

    ReplyDelete
  3. U mnie zimą królują sweterki, różniaste ;)

    ReplyDelete
  4. A very nice post, that you have a year full of happiness!!!🌲🌲🌲🌲

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks! Good to hear from you :-)

      Delete
  5. Love the sweater form the first picture. You should totally knit something like that :)

    GIVEAWAY on My kind of joy

    ReplyDelete
    Replies
    1. This sweater is superb.I will do my best :-)

      Delete
  6. Great post dear!

    http://iameleine.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Great seleccion!!!kiss 🌲🌲🌲🌲

    ReplyDelete
  8. Świetne są te sweterki z Północy. Bardzo mi się podobają.
    A taka ilość włóczki pewnie wystarczy na zrobienie czapki.
    Pozdrawiam :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ten pierwszy jest chyba z maszyny dziewiarskiej... Taka maszyna to dopiero inwestycja! Za czapkę się jeszcze nie zabrałam, bo szyję ubranka dla lalki Barbie :D

      Delete
  9. The sweater is really cute! Thanks for your comments! :)

    http://free-colors.blogspot.pt/

    ReplyDelete
    Replies
    1. I adore this kind of sweaters! Nice to hear from you :-)

      Delete