Sunday, 9 April 2017

Kosmetyki wiosny cześć 2 / Springish cosmetics part 2/ Косметика весны часть 2




Pierwszy raz w ogóle kupiłam sobie trochę rzeczy w sklepie internetowym Ecco Verde Polska, i okazało się to bardzo przyjemne, choć trochę wydałam. Jak już te kosmetyki przyszły i trochę ich poużywałam, okazało się, że można powiedzieć że są warte swojej ceny.

I've purchased at this Internet store Ecco Verde Poland for the first time, and first of all, it's a bit heavy on the wallet. Although it was a nice experience. When these beauty products arrived and I have been using it actually, I can say, that they're worthy the price I paid for them.

Знаете, я вообще первый раз купила какие-то вещи в интернет- магазине Ecco Verde Польша. Это очень приятно, но они что- нибуд стоили... Когда прислали их и я немного уже их применяю, могу сказать что они стоили споей цены.


To jest  masło do ciała Akamuti z shea i oliwą, które ma za zadanie ratować moje pięty. Ja jestem z tych, którzy nie lubią rozmawiać o piętach . Masło to ma piękny zapach z gatunku naturalnych i kosztowało  43,49zł ( 9,80 E) za 50 ml. Bardzo mi się podoba to masło i chyba kupię je jeszcze.

Akamuti Shea and Olive Body Butter is for  my heels rescue. I'm from those, who don't like to talk about heels and foots. This butter smells heavenly, this is a natural aroma and the price is 43,49 zł ( 9,80 E ). I am in rapture of this butter and I think I will buy it for the second time.

Это масло для тела Акамути с шеа и  olive oil( я не знаю как это сказать, поетому что все это масло - и butter масло и olive масло и тоже oil масло - я не могу! ). Эго задать спасать мои пятки. Я среди этих людей которые не любят разговоривать о пятках. Масло имеет красивый естественный запах и я заплатила  43, 49 zł ( 9, 80 E). Мне очень понравилось это масло и кажется что я куплю их еще.


Tu jest dezodorant Farfalla bez soli aluminium,  on jest drogi, ale podoba mi się, i jak będzie mnie stać, to jeszcze kupię go. Kosztuje on bowiem 45,19 zł ( 10,18 E) - 50ml. Obok owego dezodorantu znajduje się włoski balsam do ciała Bio Happy Golden Dream, była to jedna z najtańszych rzeczy w tym sklepie, ale jest naprawdę świetny i na pewno jeszcze go kupię. Kosztował 22,89 zł ( 5,16 E) za 150 ml.
On this display you have seen two items: deodorant Farfalla free from an aluminium's salts, which is very expensive. I have been liking it, so I want to repurchase, if I will have enough money to spend on cosmetics. The price is 45,19 zł ( 10,18E ) for 50 ml. The thing next to it is the Italian body lotion Bio Happy Golden Dreams. I have to say, that this lotion seems to be one from the cheapest things at that store. I must admit, is really superb and surely I will purchase it again. It costs "only" 22, 89 zł ( 5,16 E) for 150 ml.

Здесь дезодорант Фарфальля без соли алюминия. Он дорогой но нравится мне так если я буду мочь я куплю его снова. Он стоит целых  45, 19zł ( 10, 18 E) за 50 мл.  Вы рядом видите итальянский балзам лдя тела Bio Happy Golden Dreams  - это один из наиболее дешевых вещей в этом магазине. В самом деле он великолепный и я наверное еще его куплю. 22,89 zl ( 5,16 E) за 150 мл.


Następnie 2 sztuki czegoś, co ma jeszcze bardziej uratować moje pięty. Jest to Apeiron silny krem przeciw pęknięciom skóry 40,99 zł ( 9,23 E) za 30 ml, kupiłam od razu dwa. Używanie tego jest w moim przypadku bardzo utrudnione, bo to jest na noc i ja muszę bardzo uważać, żeby suka nie polizała mi pięt. Zawsze zresztą ona stara się zlizywać kosmetyki mi z twarzy i nawet kilka razy obudziłam się w środku nocy, a nade mną dzikie, błyszczące oczy... natomiast ja ociekam śliną. Ona musiała wymyślić, że zakradnie się, jak będę spała, bo ja jej nie pozwalam. Choć w zeszłym tygodniu obudziłam się w środku nocy i okazało się, że to Claire- Genevieve kopie dół w donicy z draceną. Jeśli macie kota, nie stosujcie tej metody z bio nawozem ze skorupek jajek. One potem to wykopują po nocach!

This is very strong treatment for heels Apeiron - 40,99 zł ( 9,23 E). I bought two packs of it. Difficult to use it! My dog makes using it very difficult, because she is in the habit of washing/licking my foots in the night. She craves to do it, so I have to be very careful... She also desires to lick my face whenever I have been in my bed - she woke me up severally because of that! And I saw wild, brightful eyes over me and realised that my face is covered by spit. It seems like she had been heavily thinking before, and she made a trick, because she is aware, that she is not allowed to. Although last week, while I woke up during the night I saw Claire- Genevieve, who was digging eagerly into the potplant with my dracena. Never add an egg's shells as a bio fertiliser, if you own a cat. They digg for it into the night!

Затем средство, которые также должне спасать мои пятки - две упаковки. Это Apeiron, сильный крем против трещин кожи 40,99 zł ( 9,23 E). Для меня очень трудно использоват это, потому что я должна быть осторожно, чтобы сучка не хотела лизать... Она всегда хочеть лизать мою косметику на лице и несколько раз я проснула в середине ночи а выше меня дикие, светлые глаза, и оказалось что слюна капает. Кажется, что она придумано подкрасться как я спала, потому что она не должна сделать это. Но на прошлой неделе я проснула ночю и увидела как кошка  Claire - Genevieve копает в кадие с драценой! Как у Вас кот, это лутше не исползовать био- удобрения с яичной скорлупе - они выкопает все в ночи!


Do tego mogłam sobie wybrać dwie próbki gratis i wybrałam Dr. Organic krem na dzień z organiczną  arganią oraz słoweński krem  Essentiq z avokado i kocanką.

And I was allowed to choose two free samples by myself, so I did. I got Dr. Organic daily cream with an organic argan oil, and also a cream from Slovenia with an avocado and immortelle.

Я еще могла выбрать два образцы бесплатно, и выбрала дневной крем Dr. Organic с органическую арганем и словенский крем Essentiq с авокадо и цмином.


Z pozostałych rzeczy, mam jeszcze trochę kosmetyków Yves Rocher, których nie pokazałam w pierwszej części oraz szampon Alterry, który kupiłam przez pomyłkę.

Another stuff I have got are Yves Rocher beauty products, which have been not seen at the firts part, and also the shampoo Alterra I purchased by mistake.

Другие вещи это косметика Yves Rocher, которое я те показала в первой части и шампунь Alterra, которы я купила по ошибке.

Tusz do rzęs Volume Elixir YR, który bardzo lubię i kupuję kolejny raz. Zmieniono tylko opakowanie, i to nowe też mi się bardzo podoba. Ja wolę takie tradycyjne szczoteczki od tych dziwacznych nowości, które teraz są.

YR Volume Elixir Mascara I have been buying many times and I like this mascara very much. The packaging is new and also very nice. And I must say, I much more like this traditional kind of brushes than those weird new brushes I am seeing all around.

Тушь для ресниц Volume Elixir YR, который мне очень нравится и купую его снова... Изменено новая упаковка, также очень приятно. Я болше люблю традиционную кисть чем причудливые, которые сейчас находится часто.



Tutaj mam dwie rzeczy, których akurat jeszcze nie otworzyłam, ale miałam to wcześniej kilka razy i jak dla mnie jest nawet dobre. To jest krem YR do twarzy, na dzień z przypołudnikiem kryształowym zwanym rośliną życia, a drugie to koncentrat nawilżający YR z serii Hydra Vegetal, który bardzo lubię.

These products are not opened yet, but I have had it earlier severally, and, as far as I'm concerned, it is good enough. You see YR Serum Vegetal day facial cream with Mesembryantheum crystallinum known as Life Plant. The second is YR Moisture Boost Serum from the serie Hydra Vegetal, which I like a lot.

Здесь у нас  есть две вещи, которые еще я не открыла. Я имела это уже несколко раз и думаю что они хороши. Это дневной крем YR для лица с мезембриантемум хрустальным, который называется тоже ледяная трава. Второя вещь это концентрат увлажняющего крема YR Hydra Vegetal, который я очень люблю. 


Następnie dwufazowy płyn do demakijażu oczu YR, ma teraz nowe opakowanie. Mam już trzecią butelkę tego i ogólnie jest to fajny płyn, ale jednak powstał problem, związany z tym niebieskim kolorem. Otóż podobno istnieje naprawdę bardzo niezdrowy niebieski barwnik, nazywa się błękit patentowy V ( E 131) i używa się  go do żywności. Ja nie wiem, jaki tu jest barwnik, ale już się boję. Poza tym skoro wody micelarne zmywają makijaż oczu, to po co mi tyle butelek... Więc chyba będę tylko kupować micel Garnier i już - styl minimalistyczny.

Here we go with Express Eye Makeup Remover YR, right now in the new packaging. This is the third time I am buying it, in general I find it as a fine beauty product, although it is been a problem... The problem is connected with its blue colour. I've heard about one colorant Patent Blue V,which is very dangerous, especially while is in food. I don't know the name of the colorant of this remover, but I feel unsecure... Well, every micellar water could remove an eye makeup, too... And I don't need such great number of bottles in my bathroom! I think I will start to buy only the micellar water from Garnier and it is enough! I mean to say - a minimalistic style.

Затем, жидкость, которач имеет две фазы для снятия макияжа глаз YR, тепер имеет новую упаковку. Я получила его в третий раз и в целом это хороший косметический, но проблема есть... Она связана с синым цветом. Знаете, есть синый краситель синий патентованый ( E 131), сообщаeтся что очень вредно, он основном исподзуется в пищу. Я не знаю какий краситель в жидкости но я боюсь... Мицеллярная вода также удаляет макияж глаз. И что для меня много бутылок! Я предполягаю что буду покупать только воду Garnier и этого достаточно - минималистский стыль.



Na koniec szampony, jeden to jest szampon w kremie YR, mam go kolejny raz i jest naprawdę super, chociaż nie wytwarza się w ogóle żadna piana. Osobiście nie widzę żadnego problemu, grunt żeby skład był dobry i żeby umył mi włosy. Drugi to miała być moja ulubiona Alterra kawowo -guaranowa, ale ponieważ kolory opakowania są takie podobne, ja się pomyliłam... Ten jest z granatem, i nawet też jest niezły. Wolę jednak ten kawowy.

Last, but not least, see my two shampoos. One is YR shampoo, which has a thick, creamy consistency. I have had it severally , and for me is a super one, despite of the fact, that it works with no foam. This is not a problem for me, the matter is a good ingredients list and I want it to wash my hair. The second shampoo is an Alterra one, which I bought by mistake, because I wanted another Alterra one, which is housed in similar packaging ( my favourite caffeine-guarana). This one I got is with a pomegranate and is quite good, too... Although I like more that caffeine one.

На конец шампуни, один это кремообразный шампунь YR, я имею его очередной раз и в самом деле превосходный, хотя нет вообще пены. Для меня недостаток пены это не есть проблема. Важное, чтобы склад был хороший и чтобы шампунь мыл волосы. Второй шампунь, это хотела купить Альтэррэм кофеин- гуарана, цвета на упаковках похожие и я ошибилась. Этот гранатовый тоже не зол но я более люблю этот кофейный.



Tu jest pierwsza część:
The first part read on here:
Здесь первая часть:

http://www.claireinacave.blogspot.com/2017/03/kosmetyki-wiosny-czesc-1-springish.html

23 comments:

  1. Поздравляю! Очень радостно бывает купить много - много такого нужного для нас, девочек любого возраста:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Мне кажется что я не девочка в самом деле я чувствую себя как женьщина.

      Delete
  2. Bardzo fajne zakupy! Cieszę się, że skusiłaś się na zamówienie w Ecco Verde :-) Wybrałaś ciekawe kosmetyki i mam nadzieję, że ten dezodorant spodoba ci się równie mocno, jak mnie :-)
    Ja także wolę w tuszach te tradycyjne szczoteczki. Długo używałam takich silikonowych, lecz jednak z tradycyjnymi lepiej mi się pracuje.
    Ten szampon w kremie z Yves Rocher jest świetny!

    ReplyDelete
    Replies
    1. To w ogóle dzięki Tobie, Justynko, gdyż ja nie miałam pojęcia o tym sklepie, a teraz bardzo mi się spodobał i będę sobie tam zamawiała jeszcze. Chyba przestawię się na robienie zakupów kosmetycznych głównie w Internecie, bo jednak to jest inny świat, jeśli chodzi o składy!!!
      Ja często bardzo się spieszę, kiedy używam tuszu do rzęs i w sytuacji kiedy każda minuta ma znaczenie te mam sprawdzone i nigdy mnie nie zawiodły... Szampon YR to jest jedna z ich najlepszych rzeczy, wspaniały! :D

      Delete
    2. Ciesze sie, ze sklep tak ci sie spodobal :) Ja sama wlasnie glownie tam sie zaopatruje i jeszcze w innym niemieckim sklepie internetowym najoba.de
      Stacjonarnie w bio sklepach wybor jest stanowczo zbyt maly, przynajmniej w mojej okolicy.

      Delete
    3. Ja tam siedziałam na tej stronie dłuższy czas i mam jeszcze ochotę na wiele rzeczy. Część tego jest tu koło mnie w Organic, gdzie jest jedzenie bio i kosmetyki, kiedyś mieli jeszcze ubrania dla dzieci z bawełny organicznej, ale nikt ich nie kupował, bo chyba w Polsce ludzie jeszcze nie do końca wiedzą co to jest bawełna organiczna... Tam mogę stacjonarnie kupić głównie Laverę, ale też jest mniejszy wybór :D

      Delete
  3. I know some of the Yves Rocher products but not the other ones.
    Intersting post though!!
    Have a good evening

    ReplyDelete
    Replies
    1. I've been using Yves Rocher products for more than 10 years! Recently I am a big fan of Alterra German brand, which is very popular here in Poland - not pricey and very good :)
      Have a good evening, too!

      Delete
  4. Thanks for another interesting post) Have a nice evening)
    http://beyoutiful.com.ua

    ReplyDelete
    Replies
    1. I love to hear from you, Viktoria !
      Have a nice evening, too :D

      Delete
  5. Amazing post!
    Have a nice evening!
    Gil Zetbase

    ReplyDelete
    Replies
    1. I'm glad you like it!
      Have a nice evening, too :-)

      Delete
  6. Świetne są te kosmetyki. Muszę wypróbować. Serdecznie pozdrawiam i życzę Wesołych świąt:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wesołych Świąt!
      Polecam Ci je, zarówno te, które kupuję od dłuższego czasu, i te nowe też okazały się warte kupienia :D

      Delete
  7. Замечательные покупки! Мне очень нравится продукция Yves Rocher, но тушь я пока не пробовала)
    www.recklessdiary.ru

    ReplyDelete
    Replies
    1. Я могу сказать что тушь в самом деле очень хорошый! Мне тоже нравится бранд Yves Rocher и теперь я уже заказую там слепуюший раз, потому чио красивая сумка и также туш будет бесплатные :-)

      Delete
  8. Отличные покупки! Очень люблю польскую косметику, но с этим брендом не знакома. С удовольствием бы все попробовала. Особенно заинтересовал баттер для тела))

    ReplyDelete
  9. Muszę przyznać, że jeszcze żadnego z tych kosmetyków nie miałam. Z Alterry jedynie odżywkę :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja też miałam odżywkę Alterry. Teraz mam maskę od nich, ale dwa, trzy razy w miesiącu wylewam na głowę olej z orzechów włoskich i po kilku godzinach zmywam to szamponem :-)

      Delete
  10. What wonderful products!!
    Cherry blossoms in your country are beautiful!

    akiko

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you, Akiko! The aroma around these blooming trees are so marvellous, too!

      Delete