Tuesday, 17 February 2015

Dzień Kota

Co za wspaniały czas, tyle okazji! Był już Dzień Świstaka ( Claire interesuje się tym), Ostatki, Walentynki a teraz jeszcze Dzień Kota! A w perspektywie Dzień Kobiet... Podobno w tym roku świstak ugryzł w ucho samorządowca - czyli jest przebudzony. Jeśli jest przebudzony zima się kończy. Lubię te stroje, peleryny i cylindry, które towarzyszą oględzinom świstaka. Jest też Dzień Pizzy, chętnie bym obchodziła to, ale zapomniałam kiedy...

Ostatnio długo rozmawiałyśmy z kotką Claire, która chce jednak powrócić na blog, chce sama pisać posty i w związku z tym właśnie Claire wybrała dla Was to video. Są to jej życzenia dla innych kotów, jak również dla ich Opiekunów, ze szczególnym uwzględnieniem Człowieków, którzy pomagają kotom chorym.

6 miesięcy




Ja z kolei chciałabym podziękować Claire za wszystko, złożyć Jej wyrazy szczerego szacunku i uznania i postanowiłam też wypłacić Jej premię śniadaniową za trud, jaki ponosi podczas pozowania do zdjęć - a teraz jeszcze będzie czasem pisać tu o mnie.
Róża rośnie niedaleko miejsca, w którym Claire została znaleziona i zaadoptowana ( szła w nocy po parkingu).
P.S. Dzisiaj zaczyna się Pedro`s Cup w Łodzi i Renaud Lavillenie będzie skakał!

2 comments:

  1. Wszystkiego dobrego dla Claire <3
    Jako że z wykształcenia jestem muzykiem, znam to nagranie. Kiedyś też nawet publikowałam je na swoim blogu. Jest to super filmik. Nora wymiata :)

    ReplyDelete
  2. W takim razie Bemol też powinien grać!

    ReplyDelete