Monday, 28 September 2015

Chłodne jesienne wieczory przy kominku



Cześć, to ja, Claire! Widzicie co znalazłyśmy z Panią na YT? Niezłe, prawda? Chciałam Wam pokazać ten film na zasadzie "oto pożegnanie lata" ... Lato odeszło już z Polski ! W ostatnim czasie koty nie opalają się już na parapetach ( sunbathing, getting the sun), biedne koty nie polują już wieczorami na muchy i ćmy! Taki nasz los gdy jesień nadchodzi wielkimi krokami od Bieguna Północnego ( North Pole). Jest coraz zimniej i dlatego ja, kotka Claire - Genevieve, chciałam opowiedzieć o kominkach. To znaczy, znalazłam zdjęcia dwóch kominków, które szczególnie mi się spodobały. Pierwszy jest taki do apartamentu a ten drugi taki bardziej mieszczański, ale też bardzo przyjemny i nastrojowy. Ogólnie wybrałam je, gdyż, jak widzicie, nie ma tam żadnych takich beznadziejnych głów zwierząt, rogów i innych takich myśliwskich. Polowania -stop! Myśliwi -won!
Ale tu tego nie ma, te kominki są eleganckie, ale nie w stylu wiejskiej rezydencji lorda tylko takie miejskie. Na tym pierwszym zdjęciu podoba mi się obraz nad kominkiem i tam bym właśnie leżała, jako druga rzeżba. Piękna jest też podłoga i dywan całkiem niezły...

www.elledecoration.co.uk

www.thealefireplacesco.uk
Ten drugi jest bardziej skromny ale też ma swój urok. Tylko te fotografie w ramkach zabierają mi przestrzeń, gdzie chciałam sobie poleżeć. Albo w tym skórzanym fotelu! Fajne że ten kominek jest nie w centralnym punkcie salonu, tylko wyobrażam sobie że to jest mały pokój na piętrze i jest tam jeszcze tylko łóżko i regał z książkami.





www.mychimney.com
Co sądzicie o tych kominkach? Pozdrawiam, kotka Claire - Genevieve !

12 comments:

  1. piękne, bardzo mi się podobają :)

    ReplyDelete
  2. Ja niestety w nowym domu nie mam już kominka ;c

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja nigdy nie miałam zawsze tylko centralne ogrzewanie, u rodziny w Krakowie były piece kaflowe :D

      Delete
  3. Ale się wyleguje <3 Piękny kominek, żałuje ,że nie mam :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo bym chciała mieć kominek ;-(

      Delete
  4. siadłabym przy takim kominku z jakąś fajną książką,w taki jesienny wieczór opcja idealna

    ReplyDelete
  5. Jak uroczo, marzę o kominku ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja też marzę o kominku albo nawet kuchni na węgiel, ale mieszkam w bloku :(

      Delete
  6. Replies
    1. W NY też już pewnie chłodno... :D

      Delete