Sunday, 13 September 2015

Mój setny post!

Z okazji publikacji setnego postu chciałam Wam pokazać zdjęcia Claire- Genevieve, zrobione moim old-schoolowym aparatem analogowym . ( Zamierzam jednak kupić jakiś cyfrowy w najbliższym czasie).




W tym tygodniu obchodzimy pierwsze urodziny "Dzikich Jabłek" , dokładnie 17 września. Oczywiście będzie specjalny post z tej okazji.
Dzisiaj ostatni dzień Vuelta Espana, jednego z trzech najważniejszych wyścigów kolarskich. Bardzo lubię oglądać Vueltę, też ze względu na krajobraz i piękną architekturę Hiszpanii. Najbardziej podobały mi się Góry Kantabryjskie i Avila i okolice Madrytu. Dzisiaj będzie ostatni etap z metą w Madrycie. Na tym ostatnim etapie oni się już nie ścigają i nazywa się go "etapem przyjażni". Stąd już wczoraj było wiadomo że Rafał Majka zajął trzecie miejsce na podium wyścigu, co jest niesamowitym sukcesem!


To jest akurat jeszcze nie z Vuelty, tylko jego sukcesy z Tour de Pologne, który wygrał rok temu i z  Tour de France, gdzie on ciągle wygrywa etapy górskie, które należą do najtrudniejszych. Ten niżej jest z Vuelty, też bardzo fajny.


16 comments:

  1. Gratulacje!!! zala dama Twoich zainteresowan mnie zadziwia...vuelta de Espana! ya tez czesto zamiast ogladac wysilki sportowcow ogladam krajobrazy!! ostatni raz w Tour de Pologne! pozdrawiam serdecznie !

    ReplyDelete
    Replies
    1. U nas to rodzinne ;-). Od strony sportowej to mnie bardzo interesuje, ale nie chcę zanudzać na blogu. Ja w ogóle jestem wielką miłośniczką sportu, a jeśli chodzi o wrażenia widokowe to żałuję że w tym roku nie pokazali Tour of Britain - niestety w tym czasie było US Open :D

      Delete
  2. Gratulacje z powodu setnego postu oraz pierwszych urodzin bloga :) Życzę Wam jeszcze wielu rocznic :)
    Głaski dla Claire :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję Ci bardzo w imieniu Claire, która przygotowuje już niespodziankę urodzinową!

      Delete
  3. Ach te nieśmiertelne analogi :) Gratuluję również okrągłej liczby postów, życzę powodzenia i wielu inspiracji w dalszym pisaniu! A kicia śliczna :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja bardzo lubię analogi, ten klimat z zakładaniem filmu itd, ale nieekonomiczne są jeśli weżmie się koszt wywoływania tego, i oczekiwanie aż film się zapełni, nie nadaje się jednak do blogowania :D

      Delete