Wednesday, 27 April 2016

Bohemian Look and my Cat`s speech ( not so long)!


www.womenstyle.com

Good Evening, my Dear Readers! I am the sophisticated cat from Warsaw, Claire- Genevieve! The cat U are still missing! Did you?

Dobry wieczór,  Drogie Czytelniczki/ Czytelnicy! Jestem kotem z Warszawy, wykształciuchem, o imieniu Claire- Genevieve! Ja jestem tym kotem, za którym zawsze tęsknicie! Czy tęskniliście za mną?

Dziś właśnie omówimy, czy do tej sukienki pasują dodatki w stylu bohemian... Ona zebrała najwięcej pochwał w komentarzach pod postem o kilku sukienkach z mojej Baby- Pani tablicy na Pintereście :

Today we will talk just about this dress and some accessories in a boho style... The dress is the winner, I mean, U have decided there, in the comments, this one is the best. It was the post about beautiful dresses from Pinterest board, where my Lady - Mom has her setting :



Dlatego jest wybrana do trzech stylizacji, które robimy tu z Babą- Panią ( Mamą), wiecie. Wcześniej była stylizacja Urban Chic, to też możecie skipnąć tam:
That`s because this dress is chosen by me and my Mom for these three outfits, you know... Earlier we have been published the first, called Urban Chic. Everyone of U may see under the link:


www.buyhathats.com
No, kapelusz jest, bo jak styl bohemian, to kapelusz zazwyczaj jest! I wiecie, zarówno ja, kot, jak i Baba- Pani, jesteśmy zdania że ta sukienka nie nadaje się tak naprawdę do stylizacji bohemian! Jednakże, żywimy przekonanie, że jest niezła do takiego ugrzecznionego boho, jak do pracy czy na wykłady. Nie nadaje się, bo jest a) za spokojna i raczej dla  grzecznej uczennicy, a nie dla kreatywnej piękności on the beach, b) jest chyba za ciepła ( wełna -akryl), a boho kojarzy mi się z hippie spódnicami z cienkiej bawełny i małymi staniko-topami...


Thus, a hat! This accessory U might see in a bohemian outfit so often! Although, to be frank, my Mom and I, the cat, have some problem with it, at all. The more we wonder the more we have doubts... Is the dress good for a boho look? Seems like even not, due to: a) this is very calm dress, proper for a schoolgirl, not for a creative beauty on the beach... b) is rather for chilly days ( wool and acrylic), when bohemian is undeniably rather for warm, summer time! So we recommend our set for a polite boho look, you may wear for work or for the university . While you are going to work you cannot wear, for example, maxi  hippie skirt matched with bikini top, which looks like from a swimwear! Even if U are working in a corporate in Warsaw, the same about journalists... ( So good, it is over and my human has more time for me).

www.thisnext.com
Azzedine Alaia
Przeszukałam różne blogi o boho look i teraz wiem, że najczęściej buty to over-knee botki, to znaczy botki na szpili takie za kolana, a to nie jest styl, w którym ubiera się Baba ( mój ludż). Ona by chciała takie buty od Azzedine Alaia, ta sukienka byłaby do nich dobrym, minimalistycznym tłem. To już by był taki look bardziej wytworny, no nie? Och! ( Baba nie jest taka wysoka, żeby nosić te botki)

I have browsed many blogs about bohemian look and now I know that the most wearing shoes are over -knee  heels - not a my Mom`s style, indeed. ( My Mom is my human). She is craving for these heels from Azzedine Alaia and I suppose the dress is very good, minimalistic background for the heels. With this shoes it is becoming more fancy, isn`t it? ( She is not that tall to wear such a boots)

www.polyvore.com  RogerVivier
 Ale gdyby właśnie ktoś nie chciał chodzić cały dzień na obcasach, to tu jest wersja komfortowa. Te baleriny wydają mi się fajne i do naszej sukienki i też wydaje mi się że z powodu frędzli oraz niebanalnego kształtu i koloru takiego naturalnego, jakby Indianie czy piasek pustyni... Z tego wychodzi, że można ich użyć do stylizacji bohemian. Do korpo na przykład albo jak ktoś w dziennikarstwie... ( Szczęśliwie, to już przeszłość - teraz Baba- Mama ma więcej czasu dla mnie).

Once someone does not want to walk all day on heels, because it`s been a heavily difficult experience, we are presenting a comfy version. These flats are quite fine, good to put together with our dress, and the fringles are looking bohemian. The same about this original shape and colour of this flats, similar with Native American`s flats or with sand of the desert...

www.wanelo.com

Ważne są dodatki, takie jak biżuteria w stylu  etno ( sutasz) albo taka vintage, jak te kolczyki.. Oczywiście albo jedno albo drugie, razem nie pasuje!

Important to wear some adds, like etno style soutache necklace or these vintage earrings. Obviously,  not to wear it together, necklace or earrings! It would look awesome but not together...

www.aya-crystal.jp


Piękna jest też ta chusta z Indii ( dupatta)! To bardziej z tymi balerinami, wyobrażam sobie... To musi być skomplikowane, być kobietą! Nie możecie zaprzeczyć...
This scarf from India is beautiful ( dupatta) ! In my imagination I have put it together with these flats... It must be so complicated being a woman! U cannot deny...

www.sweetcouch.com dupatta

Ta torba! Popatrzcie na nią! Ona przyciąga mój koci wzrok... Jest taka wielka, że mogłabym ją mieć jako kocyk. Z drugiej strony, nie wiem, czy zaakceptować połączenie tej torby i szpilek od Alaia?

This bag! Take a look! Is eye- catching for me, as a cat, because is so huge - so I might have it as my blanket. From the other side, I don`t know whether to accept the combo of this bag and those Alaia heels?
www.gypsyriver.com.au
 Dodatkowo, jeszcze druga torba, z Meksyku! Jest taka intrygująca... Jeśli chcecie, możecie zrobić swoje własne zestawienie z tych rzeczy.
Additionally, the second bag, from Mexico! This is so intryguing... You maybe would have to make your own set from these items.
www.etsy.com


It is overwhelming! Such a hard work for a fur person!!! Have to unwind myself... And I need to eat something! See ya, loves!

To przytłacza kota, co za robota dla mnie! Muszę się odprężyć i zeżreć co nieco. Do widzenia, kochani!


36 comments:

  1. Dwie torby wydaje mi sie piekne!!!! nie wiem czy nadaja sie do sukienki ale sa piekne!!!! mam jedna taka kolumbijska i nosze ja w lecie bardzo chetnie...pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nadają się do wielu rzeczy!!! U mnie w bloku mieszka kobieta, która jest z Ameryki Południowej i ona ma piękne torby i wachlarze :D

      Delete
  2. Uwielbiam dodatki w stylu vintage :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja też bardzo lubię, m.in. dlatego, że często są unikatowe :-)

      Delete
  3. Cześć słodki futrzaczku :-) Ależ mi się spodobały te pierwsze buty na obcasie, boskie ♥Sukienka też jest świetna :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cześć Justynko! Te buty są genialne, w ogóle Alaia fascynuje mnie od dawna, ale dopiero ostatnio zobaczyłam, jak on wygląda... :D

      Delete
  4. właśnie szukam podobnej torby:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pierwsza jest z Australii, druga z Meksyku :(
      Pozostaje DIY !!! :D

      Delete
  5. Rzeczy ładne, lecz żadna nie w moim stylu :)
    Zapraszam nataliakupczak.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Bardzo podoba mi się kapelusz i torby - są śliczne :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja się zastanawiam, czy byłabym w stanie uszyć podobną torbę z denimu, ale te hafty są bardzo czasochłonne... :-)

      Delete
  7. Toreb takich pstrokatych nie lubię ale kapelusz i szpilki fajne :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mnie akurat te konkretne torby bardzo się podobają, te szpilki są genialne, ale wolę nie myśleć, ile kosztują :D

      Delete
  8. This is soo cute
    Im lovin the bohemian necklace you shared.

    The Bandwagon Chic | Instagram | Bloglovin | Snapchat: bandwagonchic

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes, I love this necklace too... I wonder actually can I make similar by myself, however seems like it is very time consuming :D

      Delete
  9. Replies
    1. Thank U, Panda!
      I am so glad you have been visiting me :-)

      Delete
  10. Love your picks! I think bohemian style looks so chic and perfect for summer

    http://allure-square.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. I absolutely agree with you ! While I see anything bohemian I crave summer and vacation :-)

      Delete
  11. Szpilki ogromnie mi się spodobały :)

    ReplyDelete
  12. Podobają mi się te torby :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taką torbą można zadać szyku :))

      Delete
  13. Nice red shoes and cute cat :)
    BLOG M&MFASHIONBITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/
    Maria V.

    ReplyDelete
    Replies
    1. My cat is nasty and I crave these shoes :)

      Delete
  14. Ciekawe inspiracje :D Druga torba spodobała mi się najbardziej :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ta meksykańska daje wiele możliwości, też bardzo mi się podoba :-)

      Delete
  15. Replies
    1. Właśnie chciałabym kupić jakieś takie :D

      Delete
  16. sukienka bardzo mi się spodobała! buty również niczego sobie ;)
    Sandicious

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja bym bardzo chciała te buty :))

      Delete
  17. Piękne wzory na torebkach! Kotełek wie co dobre xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Siedzi ciągle w szafie, więc jakoś tam orientuje się w tym temacie!:D

      Delete
  18. Baleriny z frędzlami są zachwycające.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zgadzam się i myślę, że te wycięte boki wiele im dają :-)

      Delete