Tuesday, 3 May 2016

Mini denko / Mini empties

Peeling Exfoliante Corpo

W mini denku jest trochę moich zużytych produktów, jeden bardzo niedobry, i reszta bardzo dobra, takie, które na pewno jeszcze kupię!
I am presenting mini empties - some of my used  beauty products. One of them is very bad and the rest is very good. I will buy again my stuff!

1) Włoski peeling do ciała / Italian body peeling:
Rozpoczynamy od tego peelingu do ciała, który jest bardzo dobry. Kupiony został stacjonarnie w małej drogerii  w Warszawie i co gorsza wyrzuciłam to opakowanie, w związku z czym nie mogę podać firmy ani strony internetowej. Właściwie przez to może nie powinnam go przedstawiać, ale jest taki super, że nawet jeśli komuś wpadnie w oko, bo zapamięta opakowanie... Były tam też inne rzeczy z tej serii i zamierzam jeszcze tam pójść  -  potem napiszę dokładniej.
Jest włoski, kosztował około 50 zł, ale kupiłam na wyprzedaży 50 %. W składzie ma oliwę z oliwek z pierwszego tłoczenia na zimno, pestki moreli zmielone, oleje ze słodkich migdałów i sojowy!

Let`s start with this Body Peeling, which I found very good. I have  purchased it not online, but in one small shop here in Warsaw, and more worse is I did throw out the packaging, so I cannot tell U the brand or any site. I was wondering is any sense to show it in these circumstances and finally have decided I will... Maybe someone will remember the pack and then her / his eye will be catching by. For sure there were much more products from this italian brand and I want to get it again. While I will reach a couple of things from there I will make a post on it !
This Peeling is from Italy, the cost is about 50 zł, but I bought  mine on sale 50%. It contains the goodies as follows: Extra Vergine Olive Oil, Sweet Almond Oil, Soybean Oil, Apricot Seed Powder!


Olio Extra vergine di Oliva Biologico

 W Warszawie jest teraz bardzo fajnie, słoneczne dni, czuje się że lato nadchodzi!!!
Nowadays in Warsaw is very fine, sunny days, and U might feel in the air the summer is coming!!!


2) Sojowy krem na noc Nivea dla dojrzałej skóry / Soy Nivea  night cream for mature skin:
 Drugą rzeczą naprawdę świetną był ten krem  Nivea.  Kosztował 58 zł stacjonarnie i efekt po nim był jak po kremach za ponad 100 zł. Niewątpliwie kupię go jeszcze  raz. To jest krem sprowadzony przez właścicielkę sklepu bezpośrednio z Niemiec. Nie wiem, czemu tak jest, ale polska Nivea go nie ma w swojej ofercie, co sprawdziłam na ich stronie. Jeśli natkniecie się na niego, bardzo polecam, ale używanie go ma sens raczej po 30-tce.

The second product is this night cream Nivea - superb! It costs 58 zł in a small shop here, but the result it could give is compared with some effects you may get with more pricey ones. Undoubtly, I will buy this cream once more! This cream is directly from Germany. I don`t know why, but polish Nivea is not selling this product - I have checked it. So, if U will  have came across this night cream, I do recommend, but obviously this is a product for mature skin.




www.verzorgmarket.nl



3)002 beż Yves Rocher fluid / 002 Beige Yves Rocher make -up foundation:
Tu z kolei jest rzecz bardzo niedobra, której nikomu nie polecam. czyli fluid Yves Rocher. Utlenia się do czerwieniejącej pomarańczy i twarz wygląda jak cegła po kilku godzinach. Ma okropnie ciężką, oleistą konsystencję, taką, jaką pamiętam z tych najtańszych, a on nie jest wcale tani, ok. 70 zł. Nie miałam wyboru, musiałam go wyrzucić!
Poprzednie moje doświadczenia z fluidami YR są podobne i już więcej nie będę próbowała, bo to marnowanie pieniędzy! Mam ich puder sypki i lubię go, tak samo cienie do powiek, bronzer - bardzo dobre! Ale fluidy nie i perełki pudrowe też lepiej omijać - taka jest moja opinia.

The next thing is very bad, I would not recommend it - I am talking about this YR make-up foundation. This foundation is oxidizing  during a few hours after applying, unfortunately, so the face is becoming reddish orange. In another words, U look simply like a brick. It has awful, oily consistency, which I remember from some cheapest ones. Although this is not cheap, about 70 zł. I had no choice, I must did throw it away!
My past experiences with all of  the YR foundations are similar and I have decided I will try it no more, because I find it as a waste of money. I am having YR bronzer, some eye-shadows, their loose powder and those are very good! Although while it comes to foundations is better to leave it... And be aware of YR powder balls - that is my opinion.


4) Chamomille lip balm Alterra / Pomadka do ust rumiankowa od Alterry:
To najlepsza pomadka nawilżająca, jaką miałam ! Nie jest droga, ma super skład, jest wydajna - używałam jej przez całą zimę, w dzień i spałam w niej, nie klei się do włosów.
Kupię ją znowu i nie wyobrażam sobie mojego życia bez niej.


 Believe me, this is the best lip balm I ever had! Is not pricey, the ingredients list is superb, is efficient - I had been using it during the winter months, both in a day and  when I was going to sleep every night, is not sticky (in the case you have long hair). I will repurchase it and, overall, I cannot imagine my life without this lip balm.


5)  Hair conditioner L`Oreal /Odżywka do włosów L`oreal:
To jest odżywka z proteinami, dla moich włosów jest naprawdę niezła - właściwie jedyna z tych supermarketowych, która jest dobra dla mnie. Kupuję ją już rok i maskę Alterry z granatem. To mi wystarcza, bo częściej używam oleju arganowego i chcę jeszcze wypróbować nowe oleje.



This is a conditioner with proteins, which is pretty good for my hair. It seems like this is the only one from all of these drugstore conditioners which I can trust. I`ve been buying it for a year, along with Alterra pomegranate hair mask. This is good enough, because of my new habit of conditioning my hair with argan oil. I use argan oil more often than masks and conditioners and I want also to introduce other oils to my hair care regime.




Deszcz pada teraz i będę robiła spaghetti z pesto i suszonymi pomidorami. Do zobaczenia póżniej, spoglądacze!
Rain is falling at the moment and I am about to make spaghetti with pesto and dried tomatoes. See U later, peeps!

22 comments:

  1. Żadnego z tych produktów nie używałam, ale peeling mnie zaciekawił.
    Narobiłaś mi ochoty na spaghetti z pesto :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja bardzo lubię spaghetti, takie klasyczne z glutenem i teraz kupiłam sporo azjatyckiego makaronu gryczanego, on jest pyszny :D
      Mam nadzieję, że dorwę ten peeling znowu!

      Delete
  2. Nie znam produktów z Twojego denka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gdybyś się natknęła, polecam :-)

      Delete
  3. Bardzo mnie zaciekawiłaś tym włoskim peelingiem!
    A co do Nivea, to rzeczywiście dziwne, że ta seria nie jest dostępna w Polsce... Dobrze wiedzieć, że kremik jest tak fajny :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Będę niebawem koło tej drogerii, to wstąpię, bo mieli jeszcze kremy z tej serii i sam peeling bym z chęcią znowu kupiła, nawet dam za niego 50 zł...
      Nivea jest w Polsce chętnie kupowana, na pewno by im świetnie się sprzedał ten krem!

      Delete
  4. miałąm ten szampon z Loreala. ale szopę mi robił...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szamponu nie miałam, kupuję tylko tą odżywkę :)

      Delete
  5. You have some nice products there :) I really like L'Oreal conditioners are well :)

    http://allure-square.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. For me the best L`Oreal conditioners are both this one and in a pink pack. Although recently is hard to find this pink one here :-)

      Delete
  6. Sam chętnie bym zjadł spaghetti :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja następne robię z makaronu gryczanego :D

      Delete
  7. A lot of interesting products!
    I love spaghetti al pesto!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    My Facebook

    ReplyDelete
    Replies
    1. I love spaghetti al pesto, too! My fave pesto recently is with cilantro and almonds :-))Kisses!

      Delete
  8. Ciekawe porady.
    Ja nie wyobrażam sobie życia bez olejku arganowego do włosów.
    Fajny kotuś :)
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, ja też już bym nie przeżyła bez olejku arganowego! Ale teraz chcę kupić jeszcze z olej z korzenia łopianu :-))

      Delete
  9. Piękne wiosenne zdjęcia :) Kocio uroczy :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak jak dzisiaj jest, to nawet już lato!!!

      Delete
  10. Bardzo lubimy wszystkie odżywki od L`Oreal :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja najbardziej tą i różową, ale różowej jakoś nie ma teraz :-)

      Delete
    2. Ten jest nawet lepszy od innych!

      Delete