Wednesday, 15 June 2016

Casual and Sporty Weekend - Camel Dress

www.womenstyle.com

Możecie to potraktować jak moją wish-listę, też. To jest ostatnia część projektu, który robiłam wspólnie z moją kotką Claire- Genevieve.
U may take it as my wish list, too. This is the last part of my project, which I`ve done both with my cat Claire- Genevieve

Co z mojej tablicy na Pintereście pasuje do weekendowego wydania tej sukienki?
What   items proper for a weekend could we find onto my Pinterest board ? I mean, it has to be well matched with this dress above.

1) Bransoletka Haribo:
1)  Haribo bracelet:


www.timeto.com.pl
To jest polska biżuteria i skończy się tak, że ja kiedyś kupię sobie coś takiego. Najpierw  jest się dzieckiem, potem jakiś czas się nie lubi takich rzeczy, że niby za dziecinne, ale po trzydziestce znowu się lubi. W każdym razie ja tak mam. Lubię żelki Haribo i czasem kupuję je, chociaż nie są zdrowe raczej.

This is polish jewerly and at last I will buy something like this. Firstly, U are a kid, and U crave things like Haribo, afterward, as you become a teen you hate it, and U are thinking that this is for kiddos, but after U turned thirty, U simply love it again. In my case, this is going like that! I have been liking Haribo sweets, too. However this is not  a wholesome food.

2) Orientalne klapki z Azji:
2) Oriental flip-flops from Asia:

Można pójść w nich na vege- burgera albo po organiczne zakupy- gdzieś do miasta. Ewentualnie na wystawę kotów. Ja jestem zafascynowana tymi konwaliami materiałowymi.

These flip-flops are suitable for some vege- burger lunch in the city, or when U are going shopping at an organic marketplace. And for cat`s exhibition, don`t U mind? I am excited about these lily-of-the-valley printed fabric.

www.sousounetshop.jp

3) Sophisticated torba z Japonii:
3) Sophisticated japanese bag:

Podoba mi się jej kształt i kolory, oraz materiały, z których jest zrobiona.
I love the shape and the same about colours, along with these fabrics.

www.nakagawa-masashichi.jp

4) Espadryle black and white:
4) Espadrilles black and white:

Super są na weekend, czyż nie. Jako nastolatka bardzo często nosiłam espadryle, są bardzo wygodne.
Espadrilles are super good for a weekend, don`t U mind. When I was a teenager I  had worn espadrilles very often, such a comfy shoes.

www.mytheresa.com


5) Torba lniana, którą pokochałam:
5) Linen bag I loved:

Ta torba jest też japońska. Bardzo lubię len, a tu jeszcze podoba mi się jej kształt i kolory.
This is also from Japan. I love linen products, and the same about the shape of this bag and  these colours are wonderful.

www.linoelina.jp

6) Tenisówki, super pasujące do tej sukienki:
6) Sneakers, perfectly matched with this dress:

www.en.officeshoes.hu

7) Torba pikowana:
7) Quilted bag:

Polski projekt, który by był odpowiedni w chłodniejsze dni. Zawsze dobrze, jak moda jest trochę konceptualna, to przywraca mi nadzieję...

Interesting polish project, I find it good for a bit colder weather. I always feel joy in my soul, while I see anything sophisticated in polish fashion... So I am full of hope by now.

www.shwrm.pl

8) Buty wełniane:
8) Wool`s shoes:


footwearworl.com


footwearworl.com


To są buty wełniane, przypomina to patchwork, są piękne.
These are made from wool and for me it looks like patchwork. Beautiful!

Chodżmy teraz z psem!
Let`s walk the dog!


33 comments:

  1. Najbardziej podobają mi się te konwaliowe klapki :D Mam podobne, ale w kwiatki, no i podeszwa inna, ale ten materiał jest taki wygodny, nic nie uwiera!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja nie mam nic takiego, ale muszę sobie kupić, bo niesamowicie mi się podobają :D

      Delete
  2. Ta sukienka jest super! A z dodatków podoba mi się najbardziej pierwsza japońska torba, bransoletka i tenisówki :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mnie się w ogóle podoba moda i wzornictwo z Japonii!
      Co do Haribo, to widziałam, że oni mają jeszcze takie korale i muszę sobie kupić coś :-)

      Delete
    2. A gdzie kupiłaś Haribo bransoletkę? :)

      Delete
    3. No co Ty, nie kupiłam jeszcze, niestety! Na urodziny w sierpniu sobie kupię, ha ha! Na Pintereście się natknęłam na sklep timeto.com.pl i tam były różne haribo :-)

      Delete
    4. www.timeto.com.pl/pl/c/HARIBO-Bijoux/77

      Delete
  3. Replies
    1. Leon, ale musisz powiedzieć, która torba Ci się podoba najbardziej :)

      Delete
  4. Bransoletka z żelkiem mnie zabiła haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mocna sprawa, ja też ledwo żyję z wrażenia :D

      Delete
  5. Fajna ta torba z Japonii :) A piesio uroczy!
    usfoody.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo bym chciała obie te torby :-)

      Delete
  6. Bransoletka bardzo fajna - nigdzie takiej nie widziałam (jeśli chodzi o bransoletki to lubię Lilou i na inne specjalnie nie zwracam uwagi, chyba czas to zmienić :P), torby i tenisówki też mi się podobają ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja przypadkiem znalazłam tą stronę timeto.com.pl, wygląda mi to raczej na krótkie serie, one są dość drogie - takie haribo kosztuje koło 70 zł, ale to nawet dobrze, bo mało ludzi będzie mieć takie :-)

      Delete
  7. Amazing post!
    Have a nice week-end!
    Gil Zetbase
    http://gilzetbase.com/

    ReplyDelete
  8. The gummybear bracelet is so cute, I would totally wear it :)

    http://allure-square.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes, so cute and amazing one, and I saw also a necklace with red haribo bear :-). Craving it!

      Delete
  9. Awesome selection!
    Have a nice week-end!
    Gil Zetbase
    http://gilzetbase.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank U! Nice to hear from U :-)

      Delete
  10. Bransoletka haribo to jest to! Bardzo nam się podoba :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tego się spodziewałam, że Haribo zrobi wrażenie... Na mnie też zrobiło :D

      Delete
  11. Like nnumber 4 and cute dog :)
    BLOG M&MFASHIONBITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/
    Maria V.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I also like this bag so unique!
      My dog loves U :-)

      Delete
  12. Absolutely wonderful. Thanks for sharing!

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    ReplyDelete
  13. Unas prendas preciosas. Los zapatos me gustan mucho
    Un saludo y te espero por mi blog, que ya tenemos nuevo post
    www.hoymesientomoda.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. I`m glad U like it!Nice to hear from U :-)

      Delete
  14. Replies
    1. Więc właśnie, jest cudowna!

      Delete
  15. Sukienka z pierwszego zdjęcia bardzo fajna :)

    ReplyDelete