Thursday, 9 June 2016

Rekomendacje Kici / Recommended by Kitty




Witajcie! Dziś ja, kotka Claire- Genevieve, gadam tutaj z Wami!  Pani pozwoliła mi rozpocząć tu taki cykl,  ja rekomenduję  na przykład jakiś ciekawy film z You Tube z kotem, albo linki... To jest z japońskim kotem, który jeżdzi na rowerze i gotuje, bardzo fajny! Baba-Pani mówi, że ja nie będę jeżdziła z nią na rowerze. Ona ma rower, ale mówi, że ja nie jestem taka spokojna i mądra jak ten kot japoński i że to dla mnie niebezpieczne...  Czasem oglądam te filmy, wiecie. You Tube, przypuszczam, że znacie to ? Zawsze będę wybierała rzeczy interesujące dla kotów!

Hi, everyone! Today Claire -Genevieve the cat is talking to U! Mom allowed me to start my project here, you know, I am recommending some interesting video with  a cat, which I know from You Tube, for instance. Or some worthseeing links... This video below is with a japanese cat, who is riding a bike and  also cooking, I find it fine! Mom has said to me that I will not allowed to ride a bike with her. She has a bicycle, but she told me I am not such calm and wise cat like this japanese one, so it`s dangerous for me... From time to time I am watching  these videos, you know. You Tube, I suppose U know that! I will always recommend things interesting for cats!

Linki, które polecam:
Links I recommend:

1) Artystyczny dom dla kota, który człowiekom może wydawać się ich meblem:
Artisan cat`s home, perhaps humans will think this is a furniture for them:
http://www.myscandinavianhome.com/2016/05/scandinavian-style-pet-furniture-and.html

2) Biscotti z ekstraktem z myszy - przepis futrzaka z USA:
Biscotti with mouse extract - a recipe by Fur Person from the US:
https://chloesblog.bigmill.com/mouse-biscotti/

3) Piękne i artystyczne wnętrze z Moskwy, chyba dla kotów, bo widziałam je na zdjęciach, a ludzi nie ma... Beautiful and artisan interior from Moscow. I think it must be for cats, because I saw some cats there, and I saw no humans...
http://www.elledecoration.co.uk/news/monochrome-moscow/

To jest moje jedzonko, które dostałam w prezencie od rodziny - chciałam Wam pokazać!
This is my food, and it`s a present from my family - I would like to show U!



Wiecie, moje życie toczy się dobrze. Baba- Pani traktuje mnie dobrze, oglądam telewizję i kiedy gryzę ludzi, oni nie krzyczą na mnie. Czekam na olimpiadę w Rio, bo interesuję się sportem, ale piłką nożną to mniej... Właściwie mamy już lato. Często śpię teraz w szafie, bo Baba-Pani zabrała stamtąd część rzeczy. Zrozumiała, że ja tego chciałam.

You know, you know, my life is going right way, Mom is treating me well, I am watching tv, and whenever I bite a human, they`re not angry with me. I wait for the Olympic games in Rio, due to I am interested in sport, although  in football less... Thus, we have a summer right now. Nowadays I sleep in Mom`s closet often, because she has placed  out a part of her clothes. She simply understood what I wanted to.



Baba- Pani ma teraz ochotę zabrać mi stół. Nie dość, że tam stawia jedzenie, to teraz ogląda jakieś guziki i nie pozwala mi bawić się tym. Mówi, że będzie szyła dla lalki i robiła na szydełku. Czekam na to.

Mom wants to get the table. This is not enough, that is in the habit of eating there, lately she has been doing a review of some buttons and I am not allowed to play with it. She told me, she will sew for a doll and she will crocheting. So I am waiting for that!





Ciągle jedzą to czerwone ( to są truskawki!). Można zmiksować je z maślanką, i nawet bez cukru, tylko te dwa składniki, wiecie, bardzo pyszne jest! Na koniec te kwiatki, takie białe, chciałam Wam pokazać. To na razie! Kotka Claire-Genevieve.

They`re having this something red constantly ( this is called strawberries!). U would mix it with buttermilk, even with no adding sugar, only these two ingredients, you know, this is delicious, indeed! At last, these flowers, look at these white flowers, I wanted U to see it. See ya! Kitty Claire-Genevieve.



24 comments:

  1. Smakowity napój i fajny filmik. Kiedyś natrafiłam na koci kanał YT, na którym pan chodził z kotami dl sklepu i wybierali jedzonko i koty większość czasu prawie grzecznie siedziały w wózku zakupowym:D
    Hehe, gdyby mój kot miał takie wnętrza do dyspozycji jak te z ostatniego linka, to mam nadzieję, że by się ze mną podzielił:D
    Miłego szycia i dziergania Ci życzę, a Claire - Genevieve miłego wypoczynku w szafie!:))
    Buziaki!:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dobrze by było kiedyś tak przypadkiem natknąć się na kota, który by wyglądał na bezdomnego i takiego biedniutkiego, ale potem ludzkim głosem by powiedział, że ma piękne mieszkanie, to w Moskwie, albo jakieś w Paryżu i w podziękowaniu za opiekę pozwala wprowadzić się, ha ha!!!
      Szycie to jest w fazie przedwstępnej i organizacyjnej :-))

      Delete
  2. Mój syn uwielbia filmiki o kotach z YT :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja też!!!
      Szczególnie jak jestem zmęczona - albo pociągi nocne :D

      Delete
  3. to jedzenie kocie wygląda tak smacznie w saszetce xd

    ReplyDelete
    Replies
    1. C-G raczyła to zjeść, co nie zawsze się zdarza :D

      Delete
  4. Great shots!
    Have a nice week-end!
    Gil Zetbase
    http://gilzetbase.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Glad U like it!
      Have a lovely weekend :))

      Delete
  5. Such a fun post! I'm looking forward to making the mouse biscotti

    http://allure-square.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Me too! I want to bake them, and I must say, that I`ve found a lot of interesting recipes on this blog Big Mill :))

      Delete
  6. Ja akurat jestem typową psiarą, nie przepadam za kotami ;-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja to jestem i psiarą i kociarą i też mam coś do królików :-)

      Delete
  7. Kot na rowerze to rzeczywiście odważny ruch. Mój chyba by spowodował wypadek :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Więc właśnie, jeszcze jedzie z nim koło torów kolejowych !!! Ale to jest chyba Maine Coon, o ile się nie mylę, one są podobno takie spokojne... Ale i tak bym nie ryzykowała :-)

      Delete
  8. Replies
    1. Ja z tym stwierdzeniem zaczynam sezon, a potem mam już trochę dość :-)

      Delete
  9. Super blog! :) I dzięki za odwiedziny

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję w imieniu kota jak i swoim :-)

      Delete
  10. Bardzo podoba mi się post z perspektywy kotki :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muszę jej powiedzieć, na pewno się ucieszy i jeszcze coś naskrobie :)))

      Delete
  11. Replies
    1. Nice to hear from you, dear :)

      Delete