Thursday, 4 June 2015

W upały suczka nagrzewa się

Moja ukochana suczka bardzo się nagrzewa w upały, bo na plecach i na głowie jest czarna. Poza tym futro ma gęste i długie, nawet jak wylinieje. Stąd sucz bardzo lubi leżeć w jamie ziemnej, którą wykopała jej większa koleżanka Misia. Sucz pogłębiła ją i leżała tam z wywieszonym jęzorem a potem znowu pod pocztą, pod stołem ping-pongowym i pod apteką w przejściu. Piła też wodę z kałuży i zabrałam ją nad jeziorko żeby się wykąpała.



To jest potok oligoceński, który płynie prawie cały czas pod ziemią i ma bardzo czystą wodę, ale dno jest muliste. Ona musi być na smyczy, bo obok jest ruchliwa ulica i tak na tej smyczy sobie brodzi. Wychodzi stamtąd albo pomarańczowa ( z dna) albo czarna ( jeśli mokra wejdzie w błoto na brzegu).




Chodzimy też nad wodę tam gdzie zawsze, ale to oddzielnie będzie, bo zrobili nam różne nowe rzeczy tam... Jak wracałyśmy to moją obciachową Nokią zrobiłam zdjęcia, na których jestem naprawdę grubsza niż w rzeczywistości!!! Ta sukienka jest bardzo szeroka i pogrubiła mnie optycznie. Mam nadzieję, że uwierzycie w to, bo to jest prawda. Suczka ładnie wyszła, to mogę opublikować. Te fotele też są o.k. właściciel mógł je sprzedać na targu staroci, ale pewnie nie miał na transport. Ja ostatnio wystawiłam wiklinowy kosz a wzięłam dracenę bez doniczki i teraz mam w pokoju. Ze śmietnika bardzo często ratuję rośliny, miałam już storczyki i wiele innych.




2 comments:

  1. Bardzo kochana ta twoja suczka :-) Słodziutki kudłaczek :-)

    ReplyDelete
  2. Ona jest niesamowita! Ale niektórzy twierdzą że ona to robi z wyrachowania, te miny :)

    ReplyDelete