Sunday, 26 April 2015

Kwiaty i rowery



Kwiatkowski wygrał Amstel Gold Race, oglądałam sobie w Eurosporcie. W tym tygodniu były trzy wyścigi jednodniowe, jeszcze Walońska Strzała i  dzisiaj będzie Liege - Bastogne- Liege. W tym roku nie obejrzałam Paris - Roubaix, niestety, ale chociaż teraz jak oglądałam to akurat Michał Kwiatkowski wygrał. Ja jestem niesamowitą fanką kolarstwa chociaż mój rower nie jest super nadzwyczajny tylko z supermarketu za 800 złotych - kiedyś go pokażę.

Wyścigi kolarskie są albo jednodniowe albo tygodniowe jak Tour de Pologne albo najdłuższe trwają trzy tygodnie, czyli Tour de France, Giro di Italia i hiszpańska Vuelta. ( Jest też wyścig Trzy Dni Dunkierki, który trwa cztery dni, dla odmiany). U nas w chałupie to w sezonie zawsze jest włączone, czasem live, czasem powtórki... Kwiatkowski jest w ogóle mistrzem świata, jakby ktoś się tym nie interesował. Tu Claire też ogląda, leżąc na rzeczach, które przy okazji chciałam zaszyć... ( Suczka rozszarpała to prześcieradło)


Tu zaś są stadia rozwojowe magnolii, które dokumentowałam wraz z suczą w parku:
Na koniec dodam, iż razem z Claire wymyśliłyśmy jeszcze że dodamy tu kącik DVD i będziemy pisały czasami o filmach!








6 comments:

  1. Bardzo ładne fotki, Claire jest przesłodka :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ona uważa że takie prześcieradło jest dla niej położone ;-)

      Delete
  2. Widać wiosnę w Twoim wpisie :) Aż miło oglądać :)

    ReplyDelete
  3. Magnolie są piękne, bardzo je lubię.
    Proszę proszę to ona nawet TV ogląda :-)

    ReplyDelete
  4. Jest jeszcze ciemnofioletowa magnolia tam :)
    Ogląda, ogląda a szczególnie animowane filmy dla dzieci po francusku w TVMonde - tak się gapi jakby naprawdę coś rozumiała!

    ReplyDelete