Saturday, 4 April 2015

Najlepsze życzenia - Wielkanoc 2015

www.orthodoxphotos.com

 Najlepsze życzenia dla Was wszystkich !

Aktualnie jestem tak bardzo zmęczona, że mogę napisać tylko tyle. To jest widok  Jerozolimy z Góry Oliwnej... W zasadzie jestem osobą  dobrze zorganizowaną, ale w tym roku jakoś wszystko przed Świętami było dziwne. W końcu nie zrobiłam nawet połowy z tego co chciałam - ledwo zdążyłam z zakupami i sprzątaniem. Na to wszystko suczka wczoraj na spacerze znalazła kostkę masła i po części ją wpierniczyła. Wieczorem wymiotowała na łóżko i moje ubrania i muszę jeszcze dzisiaj to prać... To jakaś idiotyczna osoba wyłożyła masło na trawnik - ledwo udało się jej to zabrać! Dobrze że Święta mamy w kameralnym gronie, więc jakoś wyrobię się na styk, ale wolałabym teraz piec ciasto a nie czyścić rzygi psa. Przepraszam bardzo, ale jestem wściekła :-)





Claire przeszkadza mi we wszystkim, rzuca się na palemkę i moim marzeniem jest iść spać...

6 comments:

  1. ojej, nie zazdroszcze...
    ja wczoraj pieklam wianuszki pol dnia, kuchnia cala zabalaganiona, dobrze ze babke kupilam i juz teraz coraz czesciej kupuje, brak czasu....
    mimo wszystko spokojnych zycze!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Szczerze mówiąc, ja w tym roku też mam kupione ciasta :-)

      Delete
  2. Zdrowych, spokojnych i Wesołych Świąt :)

    ReplyDelete
  3. Jeśli Claire śpi są spokojne...

    ReplyDelete
  4. Wesołych Świąt!!!!!!!Mam nadieję,że dzisiaj odpoczywasz :-))))))

    ReplyDelete
  5. Tak, dzisiaj już jest bardzo miło :-)

    ReplyDelete