Sunday, 19 April 2015

Puzzle i rzeczy z kotami - part 2

Hello, hello, I am Claire the cat ! Moja Baba zdecydowała że opublikujemy resztę naszych rzeczy z kotami, ale tak szczerze mówiąc to nie ma tego za wiele... Może zamówi sobie dwie nocne koszule z kotami w sklepie wysyłkowym... hmm...Z psami też ma niewiele. Po prostu ona w ogóle nie zbiera takich, chociaż jak ktoś ma dużo tego, skarpetki, T-shirty, torby, to Baba popiera te klimaty. Całą kasę wydaje na żywność ekologiczną, zrozumcie. Ma tak od dawna i raczej jej się nasila!




Znalazłam jeszcze puzzle z kotem i psem, one są dla dziecka ( tylko 100 kawałków). Znajomi chcieli to wyrzucić, bo ich dziecko nie chciało układać... Oprócz tego dwa poradniki, do których Baba ma sentyment głównie ze względu na zdjęcia, ale za wiele się z nich nie dowiedziała. Kupiła je zanim ja przyszłam bo wcześniej miała czarnego kota. Miał na imię Ernest ale nie było mi dane go poznać. Ma też jeden poradnik angielski z lat 60-tych, bardzo vintage, papier bardzo zżółkł, ona to od kogoś dostała.



"Suppose you already own a dog. Is it advisable to bring in a cat as an additional pet? 
Contrary to the time-honored tales of cat and dog enemity, the two often live together in perfect harmony. The dog may never relinquish his favorite sport of chasing cats, but he does not exercise in the home what he considers his rightful prerogative against his furry companion. Once well acquainted, cat and dog become best friends."

"The common sense book of kitten and cat care" by Harry Miller... U nas właśnie tak jest! No i to byłoby na tyle, ale jeszcze chciałam pokazać puszeczkę rybek, która wydała mi się, jako kotu, bardzo, niezwykle atrakcyjna.




Tu jeszcze też kwiatki, które Baba sfotografowała niedaleko domu. Na koniec film, co do którego Baba uprzedziła mnie, że nie przedstawia kota z dobrej strony, w ogóle kota jako gatunku... Dlatego Baba nie jest pewna czy dobrze robimy pokazując to, ale mnie się wydaje to bardzo śmieszne. C`est la vie! C`est ca! See you later...

http://www.claireinacave.blogspot.com/2015/03/puzzle-z-kotami-i-ksiazki-part-1.html

6 comments:

  1. Rzeczy z kotami to ja mam mało , ale za to 6 kotów...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na pewno masz dużo rzeczy, które one "przerobiły" :D

      Delete
  2. Świetnie rozumiem słabość do rzeczy z kotami ;-) Ja od lat nie potrafię się rozstać z kalendarzami z kocimi fotografiami ;-)

    ReplyDelete
  3. Ja mam taki kalendarz, który moi rodzice oprawili w ramki- najfajniejsze zdjęcia i to wisiało w moim pokoju jak byłam mała. Mam te obrazki do dziś ale są teraz schowane, kiedyś je pokażę :))

    ReplyDelete
  4. a ja jakoś fanką kotków nie jestem, szczerze bardziej wolę psiaki :)
    A raczej też nie mam jakieś mani kolekcjonowania zwierzacki rzeczy :)

    ReplyDelete
  5. szczerze to ja najbardziej lubię króliki ;-)
    Niestety mój króliczek Ninuch przeniósł się już na tamten świat, kiedyś o nim napiszę

    ReplyDelete